Top 10 Spelare

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2477

Guest
Lägg gärna in lista på spelarna

Med vänlig hälsning
Moonlight
Super Moderator
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2899

Guest
Ingen söt lista här än? Ska lilla jag behöva sätta kulan i rullning?

Då jag inte har koll på nästan någon av spelarna på top 10 så skojar jag till det med en liten egen lista med mina egna små guldkorn utan någon inbördes ordning :)



Karolinerna
Also known as catman, bjuder alltid till med sina fantastiskt valtajmade anfall, alltid en fröjd att ha vid sin sida :)

1c3m4n
Trevligaste personen på haven, ställer alltid upp om han kan och ger alltid ett trevligt bemötande, sen att han är en grym spelare gör inget heller ;)

gargathor
Min hemliga kärlek måste självklart vara med, tyvärr verkar den ej vara besvarad :(

4ska4r
Bs killen nr1, hoppas att han kan komma igång som förr, då lär det snart börja smälla i hamnarna runt om på Rho, vare sig de är svenska, norska eller danska, nästan lika mycket som det smällde i mitt mål när han utklassade mig på fifa ;(

MasterEx
Killen som bad mig göra en lista ska självklart vara med, bara det är värt en plats ;)
Men han är en jobbig jävel att spela mot annars vilket jag fått erfara på flera världar tidigare...

GreyFoxMe
En liten glädjespridare i mina ögon, alltid trevlig att prata med, och en duktig spelare, tyvärr så är han i fel allians på denna världen :(
Man kan inte få allt tyvärr...

ex0tica2000
Mannen med de rosa stövlarna... Det räcker som motivering...

Senseianders
Vår alldeles egna ninja, härlig att ha på sin sida, gör allt till 100%.
Lite väl "rödvit" ibland men vi gillar honom ändå ;)

A Bag Of Kittens
This guy... he's the deal... he knows what's going on...

Alla danskar och norskar som hittat hit
Fantastiskt kul att ha er på denna världen, jag har länge velat ha en skandinavisk server för att få in fler spelare på världarna, kul som f*n, hoppas att detta leder till att fler dyker upp i framtiden :)

Alla som inte blivit nämnda
Hade gärna skrivit en kort rad om fler, men då hade jag fått sitta här hela natten, hoppas ni inte blev alltför lessna för att ni inte fick något skrivet om er :)
 

DeletedUser107

Guest
1c3m4n
Trevligaste personen på haven, ställer alltid upp om han kan och ger alltid ett trevligt bemötande, sen att han är en grym spelare gör inget heller

Jag tackar ödmjukast för de fina orden, värmer en "gammal" mans hjärta. :)
Dock tror jag denna post ska flyttas till top 10 spelare snarare än topp 10 allianser.
 

DeletedUser3198

Guest
Alla danskar och norskar som hittat hit
Fantastiskt kul att ha er på denna världen, jag har länge velat ha en skandinavisk server för att få in fler spelare på världarna, kul som f*n, hoppas att detta leder till att fler dyker upp i framtiden :)

smiley_emoticons_dafuer2.gif
 

DeletedUser2899

Guest
Jag tackar ödmjukast för de fina orden, värmer en "gammal" mans hjärta. :)
Dock tror jag denna post ska flyttas till top 10 spelare snarare än topp 10 allianser.

Haha, antagligen, denna skrevs nog efter lite för mkt "saft" ;)
 

DeletedUser3089

Guest
Haha, antagligen, denna skrevs nog efter lite för mkt "saft" ;)
He he, kan tänka mig det, den hamnade i fel tråd också, finns ju en separat tråd för Topp 10 Spelare, men det var kul att nån drog igång denna tråd i alla fall...

Har nu flyttat inläggen till rätt tråd...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3251

Guest
har hänt lite sen sist, kanske en uppdatering här :p
 

DeletedUser2937

Guest
Bjuder Balbolan på en kort lista. Har kikat på stats lite och tycker det ganska bra stämmer in på spelarna på topp 10. Med andra ord dom förtjänar att ligga där dom ligger.


1. Senseianders... Har turbon på och måste bara gå på steroider. Parkerar KS i fiende städer på alla dygnets timmar och sprider ensam oro i vilken som helst allians på servern. Hatten av för Heretics fruktade pirat.


2. ole olsen... En av många duktiga och anfalls glada spelare i RC. Ryktas att han aldrig har mindre än 20 fulla städer med flygare till sitt förfogande men misstänker att det är en norsk folk myt :)


3. Akillesis... Vet inte så mycket om denna anfalls glada bad boy men misstänker att jag kommer lära känna honom i framtiden.


4. Balbolan... Måste bara knapra på samma steroider som sensei. Växer snabbt och anfaller friskt. Även han tycks jobba på alla dygnets timmar.


5. ladyvill... En sten hård dam som leder RCs skjutglada gäng mot framgång. Alltid på, alltid redo för att hjälpa och erövra.


6. skaal... En till grymt bra spelare från RC som tycks få abstinens då han inte har anfall på väg mot fienden :)


7. Mascot... En legend som tycks kunna snippa KS i sömnen. Leder aktivt sina roliganer mot nytt bus varje dag. Även han jobbar på obekväma tider.


8. Shagrath... RCs strateg och poet. Trivs bäst under sin kork ek där han sitter och funderar och bygger lite på sina ögonstenar till städer. (vilket går att se på hans höga poängsnitt)


9. ugoeld... En grymt bra spelare som man inte tar städer av i första taget. Jobbar hår och skulle säkert ligga högre upp på listan om han gulda.


10. lokefanten... En norsk legend som tycker om att segla in sina KS i gryningens dimma. Ser mörkt ut för dom som tycker om att sova lite längre på morgnarna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2640

Guest
Bjuder Balbolan på en kort lista. Har kikat på stats lite och tycker det ganska bra stämmer in på spelarna på topp 10. Med andra ord dom förtjänar att ligga där dom ligger.


1. Senseianders... Har turbon på och måste bara gå på steroider. Parkerar KS i fiende städer på alla dygnets timmar och sprider ensam oro i vilken som helst allians på servern. Hatten av för Heretics fruktade pirat.


2. ole olsen... En av många duktiga och anfalls glada spelare i RC. Ryktas att han aldrig har mindre än 20 fulla städer med flygare till sitt förfogande men misstänker att det är en norsk folk myt :)


3. Akillesis... Vet inte så mycket om denna anfalls glada bad boy men misstänker att jag kommer lära känna honom i framtiden.


4. Balbolan... Måste bara knapra på samma steroider som sensei. Växer snabbt och anfaller friskt. Även han tycks jobba på alla dygnets timmar.


5. ladyvill... En sten hård dam som leder RCs skjutglada gäng mot framgång. Alltid på, alltid redo för att hjälpa och erövra.


6. skaal... En till grymt bra spelare från RC som tycks få abstinens då han inte har anfall på väg mot fienden :)


7. Mascot... En legend som tycks kunna snippa KS i sömnen. Leder aktivt sina roliganer mot nytt bus varje dag. Även han jobbar på obekväma tider.


8. Shagrath... RCs strateg och poet. Trivs bäst under sin kork ek där han sitter och funderar och bygger lite på sina ögonstenar till städer. (vilket går att se på hans höga poängsnitt)


9. ugoeld... En grymt bra spelare som man inte tar städer av i första taget. Jobbar hår och skulle säkert ligga högre upp på listan om han gulda.


10. lokefanten... En norsk legend som tycker om att segla in sina KS i gryningens dimma. Ser mörkt ut för dom som tycker om att sova lite längre på morgnarna.


Jag tackar så mycket för den hedersamma placeringen!
 
Topp