Top 10 bästa spelare på grepolis.se

DeletedUser1173

Guest
Jag har spelat på alla servrar:) detta är dock de spelare jag tycker varit bäst under min tid:) t.ex. spelade jag med DarkKnight86 på beta och de andra på delta, epsilon, zeta och eta :)
 

DeletedUser1290

Guest
Detta är de 10 som betytt mest för mig i grepolis och är för mig de bästa spelarna:
Shingzu
sakii
mitchum
Grillby
xiarx
Gorthax
Jesperus
Pjotr
atilla
opeth
Flera spelar tyvärr inte längre men kommer ändå alltid finnas i mitt hjärta när jag tänker på gp. Skulle utan problem göra en längre lista men det ska ju vara 10 så....
 

DeletedUser

Guest
Själv spelar jag inte på alla världar, men här kommer 10 bra spelare som har hjälpt mig bli den spelare jag är. Dessa är inte i ordning:


KingMaximus
Kung Robert
Minos1
Wolfman
SnuShogge
SPQR
SWE-MAFIA
juliuslundh
Nozzlo och
mars
 

DeletedUser2076

Guest
Här har ni dom som är bäst för mig:
1. Cheddar
2. Dejarl
3. Isaakn
4. jalla123
5. staalex(knivstaalex)
6. Skaparn
7. Blubb83
8. Rasmusrodelarrson
9. Minos1
10. jimmy91
Och hela MONGOLERNA!
 

DeletedUser1173

Guest
tur att du skrev "och hela Mongolerna" så att du fick med mig också:)
 

DeletedUser1173

Guest
på epsilon var det kanske en osis ja :D Va ganska bra där:) Sen gick allt utför men nu är jag tillbaka!:D
 

DeletedUser1173

Guest
haha ja okej:) Vi får väl helt enkelt se till att spela med varandra i samma allians om det kommer ut en ny värld snart :)
 

DeletedUser2076

Guest
haha ja okej:) Vi får väl helt enkelt se till att spela med varandra i samma allians om det kommer ut en ny värld snart :)
Ja det får vi göra synd att du inte är med på Epsi nu Drakarna förlorar städer snabbare en dom får poäng;)
 

DeletedUser1173

Guest
haha okej:) ja när jag var med så var det dem som dominerade :) vad har hänt med Mongolerna egentligen?
 

DeletedUser2076

Guest
haha okej:) ja när jag var med så var det dem som dominerade :) vad har hänt med Mongolerna egentligen?

Det var många spelade som slutade t.ex Fritte,Doxy och DeathSolider så Cheddar och Dejarl bestämde sig att lägga ner Mongolerna och då så gick då med i DR.
 

DeletedUser2761

Guest
Skulle vilja uppmärksamma den här tråden igen.
Hoppas på flera nya listor nu när det gått så lång tid sedan senaste kom upp.
Skall sätta mig och fundera på en egen lista att lägga in.
 

DeletedUser2503

Guest
Vore grymt kul ifall att du gjorde en. Jag funderar själv på att sätta en lista i verk.
 
Topp