Tjejerna på GP

DeletedUser

Guest
Det finns en hel del tjejer som spelar GP och jag känner inte till så många av dem men några vill jag framhäva som trevliga och duktiga.

Moonlight
Har inte spelat så mycket med henne men hon är trevlig och rolig att lyssna på i Skypen.

Maran
Hon har alltid många och stora städer och är trevlig att prata med.

Madeinsweden
Finns inte mycket att säga då de flesta vet att hon är en ruskig krigsmaskin.

BajenBrudar
Så som Madeinsweden så kör hon över alla som kommer i hennes väg.

Svendberg
Ett hårt yttre med en tuff attityd men innerst inne döljer sig en tjej med ett stort hjärta.
 

DeletedUser

Guest
Håller absolut med dig att tjejerna som spelar här håller absolut toppklass :D Särskilt de du nämnde här <3
 

DeletedUser2204

Guest
Ska nog lägger till lite här ;)

Kallipygos: Krigartjej, offensivt och deffensivt starkt. Snäll är hon också

tjockobbe: riktigt snällt tjej som är verkligen en riktigt bra tillskott till en allians.

Rockolga: Aldrig spelat med henne men helt klart snällaste moderatorn i hela grepolis.
 

DeletedUser

Guest
Måste väl lägga till MalinL här.
En av de bästa jag har spelat med här på GP, ställer alltid upp för andra och har ett hjärta av guld. Fantastisk både som spelare och person, förtjänar absolut att vara med på denna lista. :)
 

DeletedUser1684

Guest
Får la lägga till ett par jag med då.

Lindaluring: Tuff tjej inget står i hennes väg alltid trevlig och go förutom när hon är sur då ;).

Minotarus: Ett hjärta av guld nästan för snäll ibland men kan bli väldigt farlig ibland och hon vet vad hon vill... En bättre ledare får man leta efter.

Båda två är ett måste att spela med minst en gång ;)
 

DeletedUser2204

Guest
Jag glömde en: Wheedle: Har idag vunnit sin andra värld, stark spelare som inte ger upp och står upp för sin allians.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja att du ändrar, jag är inte en tjej. Var fick du det ifrån? Om du inte driver med mig då? ;)
 

DeletedUser2748

Guest
ÅÅÅ, najs med lite uppskattning till kvinnorna,får kämpa på då ;) :p
 

DeletedUser845

Guest
Vad f*n är det här för tråd ;P.

BAJENBRUDAR! punkt, för övrigt :).
 

DeletedUser2477

Guest
Är väl en mysig tråd? lite uppmuntran till tjejer som spelar? alla lika sötnosar med sin egen spelstil :p
Heja tjejer! Ni är grymma!
 
Topp