Tio i Topp Spelarna

DeletedUser2477

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser3586

Guest
Vi kan la ha lite kul här. Gör la min första lista då.

Hatad som gillad, mina rankningar är bara grundade på hur spelaren spelar och vad jag sett spelaren göra. I form av anfall mot mig/allians. Go'kväll.
smiley_emoticons_viking.gif



10. Balbolan - Nästan samma här. Har hört en del, men inte sett så mycket. Poäng och kp är fint, vilket visar att han krigar. Kanske inte mot mig men mot andra =) Hade varit #09 om de inte varit massa gnäll o onödigt snack i början av hans intåg.
09. 5555G - Jag vet att spelaren kan spela, vilket jag sett på andra världar. Dock är poäng jämfört med kp inget o hänga i granen direkt, har inte heller mött spelaren tillräckligt för att kunna ta ett bättre beslut, men han/hon var väldigt jobbig under tiden jag låg mitt i pommes område. Var på mig under tiden jag satt i skolan, vilket inte uppskattades men visar att spelaren är åtminstone lite aktiv.
08. Master12345 - Värd att få lite uppmärksamhet här, samma med denna spelare som Nebz. Han var riktigt jobbig mot mig när vi spelade mot varandra. Men mur 25 och torn stoppade honom rätt fort. ;) Aktiv och hjälper alltid mig när jag behöver det, även om det kan gnällas lite ibland.
07. Christoffer61 - Jag kan bara anta att han är jobbig och möta. Då han gång på gång trängt sig in på fiendes fulla öar. Känns som han inte sover mer än 2h per natt. Det blir inte heller några klagomål om man skulle behöva hjälp. Lagspelare av fin rang. Blandat med off och def gör denna spelare till en bra solo-spelare, men tack vare sitt sinne för lagspel så kompenserar dessa egenskaper varandra väldigt bra.
06. Ragnarook - En riktigt trevlig spelare, alltid energi på topp och har alltid något o tillägga i samtalen. En stabil spelare man gärna lär känna. Aktiv och en riktigt bra lagspelare, går att nå även om klockan är 04:30 på morgonen och han gärna somnar om, så kommer hjälpen in dit den ska. Disponerar defensivt samt offensivt väldigt bra och har i min mening rätt bra erfarenhet av detta spel.
05. Leonardo. - Den spelare av pommes jag mött mest på slagfältet. Finns där när det behövs och svarar med milis på 80% av mina anfall (alla behöver ju sova ibland). Men en sjukt jobbig kille/tjej att möta, just för att han kör på olika tider varje gång och inte har ett "schema" man kan läsa av. Aktiv och svarar på anfall, hade spelaren byggt och samlat kp snabbare hade han varit en ännu farligare spelare, då kp'n börjat gå upp nu mitt i världen.
04. GQ Orion - En sann lagspelare, hjälper ALLTID till även om trupperna är halta, hyperaktiv i min mening. Tar även städer var och varannan dag vilket gillas! Men det som gör spelaren här är han aktiviteten och stora vilja till att bli bättre. En självklar top 5.
03. Jimmytheboss - Jobbig som få är han/hon. Även här har vi ett fint exemplar på en riktigt aktiv spelare. Rullar runt med sina bs städer lite då och då, samt kollar mina städer på md. Värt att notera att han inte förlorat en stad till oss än, credd till dig! Har klättrat fint i kämpar-ranken det senaste. Vilket gör att spelaren är en självklar 3:a.
02. Arijon - Plats 2-5 var rätt svåra i min mening. Men Arijon tar denna just för sin sjuka aktivitet. Spelat med honom hela världen och det har varit en go tid. Just för han spelar som jag gör. Han går att nå 24/7 och är alltid på något sätt där med sina trupper. En spelare som hade kört över alla om inte orken dippat för några veckor sedan. Men han höll uppe i poäng och kp, så kan tycka detta var en stark kandidat till 2:a plats. En snubbe som visar respekt mot de som respekterar honom. Aktivitet och hjärna gör denna spelaren en av toppen på denna värld.
01. Nebz - En klar första plats i min mening. Inte för att jag spelar med honom, utan för att han gjorde mitt liv surt när jag spelade mot honom. Under de tiderna då vi var fiender var just 21:30 en tid jag föraktade, just pga denna människa. Tajmar fint, riktigt jobbig även under tider man verkligen INTE vill ha anfall på sig. Men även väldigt respekterande av NB diverse, åtminstone mot mig =) No.1 just nu på denna värld.


Spelare att notera: Nogold (hade spelaren krigat mer o försökt ta av större spelare så hade det blivit en klar rank på denna spelare). Enji(Väldigt bra kp, hade spelaren klarat av o ta städer av aktiva spelare och sen kunnat hålla dem + att man kanske borde förbättra sin multitasking, annars godkänt). Amorld(Hjälper till när det behövs, mer aktivitet och mer krigande hade givit spelaren en rang).


Då tackar jag för mig och hoppas det uppskattades, även om det var jag som gjorde den. =)

Väl mött //Ch1
 

DeletedUser3271

Guest
tack för de fina orden! Men har ju gått från KP-rank 25 till 8 på någon månad, hur mycket begär du av mig
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser277

Guest
Jahapp då får jag väl med passa på och göra en lista som jag tycker just precis nu
smiley_emoticons_freu-dance.gif


1a BalbolanBåde spelat med o mot han och finns inget annat än säga han är bäst i dagens läge, ja e man utnämd till sveriges bästa belägringsspelare och dessutom gör själ för namnet värld efter värld så finns inget att orda , given etta
2.a Just nu säger jag jimmytheboss, han köttar de mesta och pissar på dom flesta, nytt namn för mig men ack så grym( Och den ända som lyckats ta stad från mig ) ;)

3.a Här lägger jag Leonardo som vettifan vad han fått i sig men tror inte de går igenom doping kontrollen iaf, för vad han har steppat upp och vad han plockar städer i tid o otid

4. Här vill jag ha ronny då jag vet det är en duktig lirare och alltid hjälper, dock kan han mycket mer och de lär vi få se med :)

5.a Enji får min plats här, just för jag inte vet så mycket men hans poäng talar för sig själva och tror han kommer växa och då med högre placering

6.a Här kommer ragnarrook för han kämpar på och är en bra spelare sålänge han håller sig till spelet

7.a Här kommer nogold som alltid finns till hands när man behöver, otroligt hjälpsam och trevlig

8.a Här kommer dumfan, för han hjälper när man behöver och sånt uppskattas vekligen

9.a Havksen du borde lika bra kunnat ligga 3a för du är en sån alla vill ha i sin ally, alltid hjälpsam o ställer upp

10.a Nebz Att jag sätter dig här e för du starta otroligt starkt men dalat otroligt med all aktivitet, du hade kommit högre annars
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3660

Guest
Vet att jag inte lirar här längre men varför gör du en lista med enbart din ally och ifall dem dominerar varför ens göra en sätt bara hela bunten på n1.
 

DeletedUser3660

Guest
Vad fan snackar du om? Vi var en majoritet av vad vi var ville 15 lägga av och 3 fortsätta. Det är en ganska stor majoritet. Jag hade stannat om alla andra gjorde det men inte så jävla kul att vara del av ett sjunkande skepp där 1 och 1 hoppade av.

Ps: Listan är beroende på hur spelarna lirar nu ellerhur? Snälla sluta sätta dig själv på dina egna listor kan ju vara bland det pinsammaste jag varit med om.
 

docprometheus

Active Member
Sen kommentar... jag kan bekräfta kring spelaren Dumfan6. En otrolig nyttig energispelare med tid när det väl gäller :)
 

Salking

Member
Vad fan snackar du om? Vi var en majoritet av vad vi var ville 15 lägga av och 3 fortsätta. Det är en ganska stor majoritet. Jag hade stannat om alla andra gjorde det men inte så jävla kul att vara del av ett sjunkande skepp där 1 och 1 hoppade av.

Ps: Listan är beroende på hur spelarna lirar nu ellerhur? Snälla sluta sätta dig själv på dina egna listor kan ju vara bland det pinsammaste jag varit med om.
Om man inte kan vinna en server 5 spelare på en nordisk server är man helt enkelt trash !
 
Topp