Tio i Topp - spelare

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser3148

Guest
Ja för att få surr lite på den här tråden så ta jag och skriver lite här.

1 Tjurig
Ligger just nu 1 och är en gammal räv under nytt nick som varit med förr och är van att ligga med i toppen så kommer ligga kvar och fortsätta vara enorm offensiv kraft som aldrig verkar få slut på trupper. Så kommer finnas kvar bland top spelarna till slutet på servern garanterat om han inte väljer att sluta.

2 KaptN

Verkar också vara en gammal räv under nytt nick då han inte är blygg med att anfalla och verkar också ha gott om trupper. Verkar vara en kapten som är van vid att styra sin skuta genom stormar och dylikt så komemr nog att hålla sig kvar i toppen så länge han vill.

3 tassen
Ännu en spelare som varit med förr, kanske inte lika offensiv som dem föregående spelarna. Men det är få som är det så det skall man inte ha emot honom. Verkar stabil och kommer nog finnas kvar i top 10 under lång tid framöver.

4 wargen
Gammal räv som har siktet inställt på kronan på Ithaka kommer använda all sin erfarenhet för att försöka säkra den till sin allians. Komemr finnas kvar bland toppen långt framöver.

5 Miss Piggy
Gammal räv under nytt nick som vill hålla sig anonym, dock så vet jag inte om han lyckas allt för bra med det :p . Varit väldigt offensiv i början men verkar ha slagit om lite mer till deff nu som han kanske faktiskt är mer bekväm med. Är en jäkel som kommer göra allt han kan för att inte förlora en enda stad så kommer nog kunna hålla sig kvar i toppen ett tag framöver också.

6 Fokker
Verkar vara en av dem mer offensiva spelarna i sin allians så, namnet säger mig dock lite men är inte konstigt heller då jag har väldigt dålig koll på spelare. Så svårt att uttala mig hur länge han kommer ligga kvar i toppen men nog en tid framöver i alla fall.

7 CarlC
Gammal räv som är van vid att försvara sig som han har fått göra en hel del under serverns gång och verkar klara sig bra med det. Har lite att komma med offensivt om det behövs också men tror att han mer gillar att plocka lätta kp genom att försvara sig.

8 LillSven
När lillen börjar på en server så är det bara kronan som gäller, och kommer att göra allt för att få den. Gulda som en galning och sälja aktier för att kunna köpa mer guld om så behövs ;) . Kommer med stor sannolikhet att klättra på ranking och ställa till med stora problem för all han närliggande måltavl... jag menar grannar. Kommer att vara en av serverns mest offensiva spelare under lång tid framöver.

9 jyllääjä
Har lite att säga om denna spelare men har hört att han har varit med förr så då är det inte förvånande om dem ligger med högt upp på servern.

10 iker
Inte mycket att säga om denna spelare heller, en offensiv spelare men det är ju egentligen alla spelarna på top 10 så inget nytt där egentligen. Dock så verkar han inte vara blygg med att plocka små städer och grunda för att ta sig in på fiender öar vilket är ett stort plus vad jag anser. Har därför svårt att uttala mig hur länge denna spelare kommer ligga med i toppen.


Så då får någon annan göra en annan lista om det vill ha en mer utförlig, eller om det vill gå efter andra kriterium än bara poängen.
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

xeet

Active Member
Någon som är sugen på att uppdatera denna lista, är lite sugen att se hur listan ser ut nu
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Topp