Till Innogames

DeletedUser285

Guest
Jag kommer från och med nu inte skicka ett enda anfall på Zeta.
Jag kommer deffa det jag kan och jag kommer trycka upp SF's till Grepolis tar tag i problemet på riktigt..
tycker inte riktigt så har vart fallet..
Tidigare buggar har man faktiskt kunnat lösa men det känns inte som om denna bugg är direkt "prioriterad" då man inte löste den till förra uppdateringen och jag kan ju bara hoppas att man löser den nu men så verkar ju inte fallet om man läser vad de ska lösa till denna gången...

Buggfixar:
- Fixade en frysning för IE och Chrome
- Fixade en bugg där flera fönster för anfallsdetaljer öppnades vid upprepade klickningar i meny bubblan.
- Fixade en bugg där 2 anfalls som ankom vid samma sekund inte visades i rätt ordning.
- Fixade en bugg i Chrome där ifyllning av en enhet kunde återställa de andra.
- Fixade en bugg där inställningsknappen för snabbmenyn öppnade en tom sida.
- Fixade en bugg för ö-översikten i IE7
- Fixade en bugg där du fick upp meddelandet om "invalid reponse error" när du gick in på sidan för alliansförbund.
- Fixade en bugg där vissa delar av anfallsplaneraren inte blev översatta.
- Fixade navigering i översikterna.
- Fixade ett problem med anfallsvarnaren som ibland inte visades som den skulle.
- Fixade en bugg där datumet ibland ändrades till 01/01/1970
- Fixade en bugg där direkthopp i stadsöversikten med nummermanövrering inte fungerat.
- Fixade en bugg där världsunderverken kunde byggas längre än nivå 10.
- Fixade en bugg där attack knappen inte visades för anfall via attackplaneraren.
- Fixade en bugg där anfallen inte fanns i anfallsplaneraren när målet var en spökstad.
- Fixade en bugg där bekräftelse pop-upp inte kom upp när du raderade forum i fullskärm.
- Fixade en bugg där halveringen inte fungerade när spelaren hade exakt 20 guld kvar.
- Fixade en bugg där påminnelsen för anfall i anfallsplaneraren inte visade rätt tid.
- Fixade en bugg där återvändande stöd inte uppträdde på rätt sätt i speciella fall.
- Fixade en bugg där man klickade på en meddelande underrättelse men meddelandet öppnades inte.

Detta ska fixas i bugg väg.. Inget om någe Gunst bugg.. trotts att vi tjatat om detta i över en månad..
Sen kan Gaffel och TC säga vad de vill om att de gör sitt bästa..
Visst men då är inte ert bästa bra nog just nu..
Helt kasst så måste det tyvärr vara så..
InnoGames är ett företag vi är dess kunder..
Vill Innogames ha kvar oss som kunder måste de skärpa sig..
Det är din uppgift gaffel att framföra detta.. jag vet inte vad du sagt och inte sagt men kan nog tänka mig att du inte sagt.. "Finns en mer part av de större spelarna på .se som nu har tappat tålamodet för detta och är på väg att lämna. Flera har gjort det och jag misstänker att flera är på väg." Som sagt va tror inte du sagt detta men skulle va skoj och se Tyskarnas reaktion på detta..
Antingen så reagerar de inte alls för de tror att de har tillräckligt stor marknad någon annan stans.. Eller så reagerar de som jag hoppas och arbetar än hårdare för att ha kvar oss som sina kunder..

Så tills ni fixat denna bugg kommer jag att:
- inte skicka ett enda erövrings anfall,
- bara göra sf
- bara hjälpa mina vänner med deff och ev något litet anfall..

Tack InnoGames för att ni tog det roliga ur denna värld..

//Johannes
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1759

Guest
Håller fullkomligt med föregående talare. Och det finns mer buggar än någonsin nu ,, det är verkligen tröttsamt och hålla på att spela med dem och tålamodet är verkligen slut.
Var på SL är påslaget på Zeta nu för min del ..

Den bugg som är mest jobbigast är den med "Rop från Havet" där tiden visas halverad och sen när man uppdaterar sidan så är det åter gen dubblad till ordinarie tid..

Fixa det ,, lr ni kanske bara fikar upp alla guld-pengar som kommer in .. För i nuet verkar de f*n inte gå till det enda mål som är för att hålla kunderna nöjda ..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser962

Guest
Jag kommer från och med nu inte skicka ett enda anfall på Zeta.
Jag kommer deffa det jag kan och jag kommer trycka upp SF's till Grepolis tar tag i problemet på riktigt..
tycker inte riktigt så har vart fallet..
Tidigare buggar har man faktiskt kunnat lösa men det känns inte som om denna bugg är direkt "prioriterad" då man inte löste den till förra uppdateringen och jag kan ju bara hoppas att man löser den nu men så verkar ju inte fallet om man läser vad de ska lösa till denna gången...



Detta ska fixas i bugg väg.. Inget om någe Gunst bugg.. trotts att vi tjatat om detta i över en månad..
Sen kan Gaffel och TC säga vad de vill om att de gör sitt bästa..
Visst men då är inte ert bästa bra nog just nu..
Helt kasst så måste det tyvärr vara så..
InnoGames är ett företag vi är dess kunder..
Vill Innogames ha kvar oss som kunder måste de skärpa sig..
Det är din uppgift gaffel att framföra detta.. jag vet inte vad du sagt och inte sagt men kan nog tänka mig att du inte sagt.. "Finns en mer part av de större spelarna på .se som nu har tappat tålamodet för detta och är på väg att lämna. Flera har gjort det och jag misstänker att flera är på väg." Som sagt va tror inte du sagt detta men skulle va skoj och se Tyskarnas reaktion på detta..
Antingen så reagerar de inte alls för de tror att de har tillräckligt stor marknad någon annan stans.. Eller så reagerar de som jag hoppas och arbetar än hårdare för att ha kvar oss som sina kunder..

Så tills ni fixat denna bugg kommer jag att:
- inte skicka ett enda erövrings anfall,
- bara göra sf
- bara hjälpa mina vänner med deff och ev något litet anfall..

Tack InnoGames för att ni tog det roliga ur denna värld..

//Johannes

Tyvärr så håller jag med dig. Detta är en av många anledningar till att jag ska sluta spela. Inte för att så många kommer sakna mig. Men i all fall så är detta en av många, tror till och med att många kommer att sluta pga detta, och att Grepolis inte sänker kraven för Underverken. Men det är en annan sak ^^, som inte har med detta att göra :p
 

DeletedUser378

Guest
Hoppas att detta på något sätt kan bidra med lite hopp när mycket inte fungerar som det är menat att göra.

Har efter en hel del efterforskningar igår antagligen fått fram en temporär lösning för hur buggen vad gäller tidsförkortning med hjälp av gunst.

Under gårdagen genomförde jag upp mot 50 besvärjelser för att undersöka vid vilka tillfällen som den inte fungerar och vid vilka som den gör det.

Slutsatsen blev att tidförkotningen fungerar så länge som du inte har hamn/kasernöversikten öppen.

Utav 25 försök när jag slängt besvärjelser med endast stadsöversikten öppen har 25 stycken aktiverat en fungerande besvärjelse som förkortar tiden. Och utav de 25 som jag slängt med någon typ av enhetsöversikt öppet så har det buggat samtliga gånger.

Kan bara hoppas att detta fungerar för samtliga där ute. Vänligen återkom med information om ditt resultat, så får vi ev forska vidare om detta inte löser det hela.

Självklart är detta endast en förhoppning om en temporär lösning fram tills buggfixen kommer och allting återgår till det normala.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte problemet är att det inte fungerar utan hur IG inte tar tag i problemet...
 
Topp