Theta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja världen e hur j*vl* långsam som helst, inget fel på mitt internet/dator då en hel del grejer funkar utmärkt men inte grepolis. Jag är sjukt less på att det inte ska gå att spela därför jag startade min namninsamling men den blev ju inte så värsta populär....

Vet inte riktigt vad som skas göra åt det här? Har förstått så långt som att det inte e ni som jobbar härs fel men borde inte tyskarna kunna göra så att allting blir felfritt?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag vill göra någon person uppmärksammad på detta dubbelpostar jag...

Körmed 5 minuters farmningar då det e det enda som funkar. Tryckte på 5 minuters grejen (rutan blev aldrig "klar" men jag rokar inte vänta 5 min på det) och då får jag istället 4 timmars farm som man förlorar väldigt mycket på... :/ om det inte e nåt allvarligt fel på min dator borde det ifallafall vara en bugg?

Edit: Support funkar inte
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser4

Guest
safari versionen tror jag e 5.0.3 om jag inte helt e ute å cyklar

Där har du antagligen faktorn som gör att det inte fungerar särskilt bra.

Hundra felfritt kommer det inte vara eftersom webbläsare är helt olika med kodningen.

Antar att du sitter på en Mac dator eftersom du kör med Safari, för om du har Windows vet jag inte riktigt hur du hamnat med Safari. Rekommenderar starkt firefox och chrome som FlingTurden skrev.
 

DeletedUser

Guest
Där har du antagligen faktorn som gör att det inte fungerar särskilt bra.

Hundra felfritt kommer det inte vara eftersom webbläsare är helt olika med kodningen.

Antar att du sitter på en Mac dator eftersom du kör med Safari, för om du har Windows vet jag inte riktigt hur du hamnat med Safari. Rekommenderar starkt firefox och chrome som FlingTurden skrev.

ja som sagt sitter jag med en mac dator synnerligen bra är de i de flesta fallen men nu som sagt... okej ser över saken och laddar ner ny webbläasre om det uppkommer problem igen de har faktiskt slutat nu... :)
 

DeletedUser4

Guest
ja som sagt sitter jag med en mac dator synnerligen bra är de i de flesta fallen men nu som sagt... okej ser över saken och laddar ner ny webbläasre om det uppkommer problem igen de har faktiskt slutat nu... :)

Har en del bekanta med mac-datorer och dem är riktigt nöjda med Google Chrome, tycker absolut att du gör rätt i att ge den en chans.

Håll oss uppdaterade! :)
 

DeletedUser

Guest
ja som sagt sitter jag med en mac dator synnerligen bra är de i de flesta fallen men nu som sagt... okej ser över saken och laddar ner ny webbläasre om det uppkommer problem igen de har faktiskt slutat nu... :)

säg till om grepolis funkar buggfritt med google chrome, för då måste det va något fel på mitt ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp