The Praetorian Guard tackar för sin tid på Achilles!

DeletedUser

Guest
Stort grattis till er alla!

Vi har kämpat länge för att nå detta mål; både från organiserat håll The Myrmidons och Teletubbies och mer oorganiserade försök från andra fraktioner.

Dessa snart lite över 3 år har nu snart kommit till ett avslut och jag vill tacka alla som varit med och bidragit till denna bedrift. Den må ha varit lång och mödosam, men har även bjudit på många roliga och lustiga tillfällen.

The Praetorian Guard är en gammal allians från Gamma tiden; vi började som en liten tvåmanna allians vid namn MoroSon som sedermera blev Castaways. Därefter gjorde vi det stora steget och blev The Praetorian Guard.

Inga många kvar från den tiden förutom steket och jag, Micrococcus.

På gamma hittade vi dock vår kommande framtid, spelarna från -LoL- som blev V.V.V. här på Achilles. Vi hade planerat länge att gå ihop för vi visste vår potential, som sedan även bevisades; Vi vann ju!
Vännerna vi hittade där var; Zemilor, Baback, hendorian, Tazsnow och percevan.

The Praetorian Guard bygger dock på realpolitik, därför inser vi våra begränsningar och är aldrig sena att anpassa och ta olika tillfällen i akt.
Efter lite förhandlingar fick vi nya vänner i; surfsmur, sieckinen, Ushenu.

Med tiden växte i som allians och världen ändrades, Elysian Knights började falla ihop och hotrod hittade hit till oss.

Därefter hade vi våra gumma/gubbe i lådan, MalinL och Opeth som kom över under vår expandering i hav 54. En bra förstärkning för våra ändamål.

Dock är det viktigt att minnas att The Praetorian Guard aldrig var ensamma under alla dessa år. Vi har alltid sökt efter likasinnade och fann dem i våra vänner från Inferno, GTFO, Teletubbies, Månriket Luna.

Först att komma över var folket från GTFO; Pittakos, JanneE och SPQR.

Inte långt efter det korta men intensiva kriget mot Teletubbies + Krios kom vår krigare matfra över.

Med tiden kom även de aktiva från Månriket Luna för att förstärka våra led i hav 54 och kommande segrar i hav 55. helion, Henrikch, Mossa, mrMagic, Marcus Aquila, Nizze.

Vår äldsta vänallians, Inferno, inte minst på något sätt utan vår närmaste vän under hela kriget på servern. Vi har kämpat sida vid sida oändligt många gånger och har tappert letts utav marans outtröttliga arbete. Steget att vi skulle vara en familj var aldrig långt borta och tillslut blev vi en.
maran, Pjotr, Andreas1, Poseidons arvinge, Djal, sparta555, Acekiller, racsoracso01, Granex, luvster, Pellonicus Rex, bondulf.


Som sagt vägen har varit lång, men vi har haft kul och vi har fått lära känna massa roligt folk!
Vi har vid ett flertal tillfällen visat att vi är en enad allians och bevis på de är våra 7 st UV och våra 4 st Artemisa städer vi tagit som en fungerande allians.

Likaså får vi inte glömma alla vänner som har slutat spela av olika anledningar, även de har hjälpt för att se till att vi nu är här, vid slutet, som serverns segrare.

Än en gång tack för alla väldigt väldigt sena nätter och alla fina städer vi plockat!

Även ett stort tack till min ledning och rådgivare, utan deras hjälp hade vi aldrig varit här;
surfsmur
Opeth
maran
Pjotr
percevan
Zemilor
Ushenu
steket
Baback



Jag, Micrococcus kommer sluta med Grepolis efter denna server.


mvh
Gabriel/Micrococcus
 

DeletedUser2469

Guest
Jasså, inga namn på fiender som fick hålla er på vakt några gånger, äh skämta bara lite.

Vill gratulera för segern på Achilles. Vet att många har olika åsikter om det här och så, men enligt mig var ni störst i slutet och var mest aktiva vilket gjorde att ni segrade på den här världen som hållt på ett bra tag nu. Återigen grattis till segern!

Kommer antagligen lägga ner Grepolis efter den här världen också, vet inte riktigt, har inte bestämt mig, men kommer att hålla mig borta ett tag iaf.

Tack för den här servern!
//vackrastad
 

DeletedUser1290

Guest
Ett dygn kvar nu!
Det kommer att kännas väldigt konstigt att inte ha achilles att logga in på efter det. För det har varit många fantastiska människor jag mött på min tid här. Både som mot och medspelare.

Tusen Tack för att ni funnits här.

Flera av er kommer att finnas kvar hos mig länge länge....

Stor kram till er alla
/ maran
 
Topp