The Independent

DeletedUser

Guest
WE ARE THE INDEPENDENT AND WE DON'T NEED YOUR AID!

The Independent betyder "Den Oberoende"
Vi är en allians för dom som vill vara utan en. Vi är för dom som klarar sig själva.Denna alliansen finns så man kan prata, ställa frågor och sånt från varandra. Man får lov att be om stöd men det är inte säkert att man får det.
Vi kommer att funka så att om man vill starta krig med en annan allians så får man fråga dom som kan drabbas av kriget i vår allians om det inte finns nån så får man bestämma själv men jag vill veta innan.

GÅ MED
Det finns inga krav och det kvittar var man är men man måste vara beredd på att få stå ensam.

KONTAKTA OSS
Vi finns på Beta Och det är jag Aristoles ni ska kontakta om ni är intresserade eller har frågor. Ni kan givetvis skriva frågor här nedan så svarar jag så gott jag kan.
 

DeletedUser

Guest
"Vi är en allians för dom som vill vara utan en. Vi är för dom som klarar sig själva.Denna alliansen finns så man kan prata, ställa frågor och sånt från varandra."
Vill nu inte verka uppnosig (vilket är oundviklig) men är inte det där lite motsägelsefullt? Får gärna förklara erat resonemang :)

IN HOC SIGNO VINCES - från Arn-böckerna och betyder: I detta teckan skall vi segra. Om jag inte missminner mig? Vi delar ett intresse möjligt, om ditt intresse är latin istället så glöm att jag sade något^^

Roligt att ni presenterar er, torde flera allianser göra ;)
 

DeletedUser

Guest
IN HOC SIGNO VINCES är en allians som finns på alfa som bygger på sammanhållning och att alla finns nära en annan vi satsar på hav 53 och vi är därför störst i havet.
Medans The Independent är en allians på beta som är för dom som inte brukar gå med i allianser alltså dom som föredrar att stå ensamma och bestämma själva.
Det är det The Independent bygger på därav namnet "Den Oberoende" Vi har inte mass inbjudningar men alla som är med i alliansen har rättigheten att bjuda in men vi/jag (än så länge) är mer som ett forum för dom som vill slåss själva eller dom som inte orkar när en allians-medlem alltid tigger om assist. Jag personligen tycker inte det är nåt fel med det det är ju därför allianser finns men eftersom jag hade tänkt vara ensam på beta så fick jag också iden att skapa en sådan allians.
Vi är som ett forum för oberoende spelare helt enkelt.
Det är klart att man får fråga om assist men det är inte säkert att man får den.

MVH\ Ari
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ah, det där benade du ut fint, nu förstår jag precis :)
Tack, och ha en trevlig kväll.
 
Topp