The Conqueror

DeletedUser

Guest
vill ha The Conqueror som tar hand om tävlingarna igen rockolga presenterar inte vinnarna tidigt som The Conqueror så bort med rockolga och in med The Conqueror på tavlingarnas forum.
 

DeletedUser

Guest
Jag ber om ursäkt att vinnarna inte lagts ut än. Jag jobbar på det nu.
 

DeletedUser

Guest
Anser att Rockolga gör ett utmärkt arbete och att hon knappast kan pekas ut som ensam ansvarig för tävlingarna när det inte är till hennes mail som svaren skickas.

Tycker även det är dåligt av firaspower att kasta ut sig att hon bör bytas ut pga ett försenat resultat när hon är anledningen till att vi har tävlingar igen.
 

DeletedUser

Guest
Men ibland när inte så mkt folk deltar i tävlingar så avbryter hon tävlingen och ingen får pris
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men ibland när inte så mkt folk deltar i tävlingar så avbryter hon tävlingen och ingen får pris

Och du tror att hon bestämmer det själv? Om inga deltar i en tävling är den ju meningslös och bör därför inte existera, precis som vissa spelare här.
 

DeletedUser378

Guest
Att klandra Rockolga för det är helt fel.
Beslutet om att en tävling skall ogiltighetsförklaras är inte hennes att fatta.

Sen är det som så att Rockolga är den som har blivit utsett att förse er med tävlingar, och det kommer därmed att ligga på hennes bord att omhänderha detta i framtiden. TC har endast suttit med som stöd för Rockolga de senaste tävlingarna eftersom att det tar sin tid att sätta sig in i hur allting skall genomföras.

Så anser snarare att hon skall ha en stor eloge för att hon är beredd att lägga ned den tid det tar att ha hand om tävlingarna och för all den tid hon kommer att lägga ned i framtiden.
Utan henne skulle det svenska communityt i dagsläget inte ha några tävlingar.
 

DeletedUser

Guest
Känner att det är förtydliga en och annan punkt här. Lothoria har redan varit snabb nog att kommentera men vill göra det extra tydligt så att det inte blir några missuppfattningar.

Rockolga har ansvaret för våra tävlingar här på .se. Det är hon som lägger upp tävlingar, bestämmer hur de ska utformas, bestämmer hur länge de ska vara och så vidare.
När det gäller priserna för tävlingarna så är det jag som bestämmer detta, tar mitt beslut via vad tävlingen går ut på, vad som krävs av den och hur länge den varar m.m.

Det är även jag som utser vinnarna och det är jag som tar beslut om en tävling ska avbrytas av diverse anledning/anledningar.

Är det några frågetecken kring detta så är ni varmt välkomna att skriva ett PM till mig, min inkorg är alltid öppen.
 

DeletedUser1595

Guest
Då jag anser att Olga har gjort ett bra jobb skulle jag vilja tacka henne för det jobb hon lägger ner.


Kanske är det i brist på deltagande som en vinst uteblir. Självklart vill alla (vet inte hur många) som deltagit få chansen till sitt pris, men som i varje trisslott så finns det en insats för allt. Jag vill tacka innogames för sin fina gest med en tävling och hoppas att fler deltar nästa gång.!


Med otroligt vänlig hälsning!

Koffe
 
Topp