Tempelbugg

Awdawd

New Member
Fattar inte vad problemet med detta beslut är, vi hade ju fått templet ändå om ni inte utnyttjade en bug. Fattar att vi inte får templet om man inte vet att det är en bug, men nu har ni gjort det medvetet.
Enligt reglerna kan man ju bli bannad för det, att ge oss templet är det minsta inno kan göra.
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Jag är inte ledare i Tryckfrihet men det är alldeles uppenbart att ni har rätt och vi har fel. Jag skrev lite med @Geggan igår och berättade hur det gick till första gången det hände. Nu har det hänt igen och det är självklart att ni är irriterade.

Det lättaste är väl om någon av våra ledare tömmer templet och att ni plockar det nu direkt, utan att vi anfaller. Då kan alla som vill fortsätta spela och de som vill spöka får helt enkelt spöka.

Mitt förslag är att @Bragde och @Angouleme skriver i PM och löser ett vettigt upplägg, utan att @Boefst behöver lägga sig i.

Vill ni lösa det så, så går det lika bra.
 

DeletedUser3352

Guest
Jag är inte ledare i Tryckfrihet men det är alldeles uppenbart att ni har rätt och vi har fel. Jag skrev lite med @Geggan igår och berättade hur det gick till första gången det hände. Nu har det hänt igen och det är självklart att ni är irriterade.

Det lättaste är väl om någon av våra ledare tömmer templet och att ni plockar det nu direkt, utan att vi anfaller. Då kan alla som vill fortsätta spela och de som vill spöka får helt enkelt spöka.

Mitt förslag är att @Bragde och @Angouleme skriver i PM och löser ett vettigt upplägg, utan att @Boefst behöver lägga sig i.

Det låter ju som en bra deal, problemet är väl att risken för att ks blir hemskickat en tredje gång känns uppenbar. ;)
 

DeletedUser3572

Guest
Jag har tömt templet på trupper och det är bara för Soldjers att sätta ks har också skickat mm till allyn att inte anfalla det

Hoppas alla blir nöjda nu :)
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Det finns till och med tre stycken, templet i hav 44 är det rätta som ger "Öka offensiv kraft av Brandskepp med 10%"
BB kod: [temple]222[/temple]
 

Angouleme

Member
Klart det inte var ett misstag, eller egentligen var det ju det för det skulle ju inte fungera. Var inte ledare då det hände sist så när jag nu kunde se alla nya knappar o funktioner i templet var man ju tvungen att testa :) Tryckte på skicka tillbaka alla enheter och förväntade mig inte mycket men ja ni vet ju vad som hände.
 

Geggan

Active Member
Klart det inte var ett misstag, eller egentligen var det ju det för det skulle ju inte fungera. Var inte ledare då det hände sist så när jag nu kunde se alla nya knappar o funktioner i templet var man ju tvungen att testa :) Tryckte på skicka tillbaka alla enheter och förväntade mig inte mycket men ja ni vet ju vad som hände.
men varför börja anfalla för? ;)
 

Geggan

Active Member
@Boefst tycker dehär med tempelbuggar börjar bli pinsamt, har ni inte ens testat skiten ordentligt? att som kan bugga, buggar tydligen...
 
Topp