Tebjudningar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1459

Guest
Tja, som tur är så förekommer väl inte den här typen av loveletters så ofta, men man kan väl inte annat än roas så smått ändå :). Men som spelare tar jag inte vid mig ett skvatt. Det är inte jag som gör reklamen för spelet.

Men nu då det var på tal om en speedserver, så kanske man även ska fundera i banorna kring en n00bserver och byta ut soldaterna mot en skock kärringar som man kan skicka till varandra och få poäng i form av antal recept man fått ihop av diverse ingredienser, typ! Nja, fördjupar mig nog inte mer än så, väcker bara tanken :D.

:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, memories! En gång i tiden var man likadan.

Men vad vinner innogames på det?
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat, vad är meningen med den här tråden?
Att jävlas med n00bsen eller? (vilket i och för sig är ganska roligt :) )

Och jag fattar inte riktigt varför den heter "Tebjudningar". Sarkasm antar jag :)
 

DeletedUser1459

Guest
Interface, mästaren av glädjedöderi

Säger väl allt!

... men om ska vara seriös, så är väl just reklamen för spelet ganska missvisande om man ser till vad som verkligen försiggår in-game.

Så det är väl inte direkt att jävlas med n00ben, och om man vill uppfatta det som sarkasm så kanske den isf riktas mot spelet.

Vad gäller tebjudningar så var väl det mer en association till lugn och ro med lite skvaller. Än våldsamt krig och förlorade städer.

Men tråden borde kanske flyttas till allmänt och inte ligga som ett direkt förslag, för visst är det med lite ironi som jag lade upp den.

Haha, memories! En gång i tiden var man likadan.

Men vad vinner innogames på det?

Måste allt ha ett vinstsyfte???
 

DeletedUser

Guest
Eta är min första seriösa grepolis runda (hade en på .en där jag itne en sorka ta över en stad) och inte är jag så jävla noobig :D

tror jag nog kan hitta liknande meddelande ifall ni vill ha lite kul. Dock inte lika dum som denna person.

(visa inte namnet, tror det är mot reglerna)
 

DeletedUser1459

Guest
Sorry Loth, tråden kan stängas och tom tas bort! Jag återkommer i frågan med annan approach.

:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp