Supporten

cheven

Member
Helt ärligt verkar det ju inte finnas någon fungerande support hos er. Ni spärrar Spelare för småsaker i mina ögon, och säger att dom ska komma in med en vädjan för att lösa det. men ni svarar inte när vädjan skickas in.
Det måste kännas bra att sitta där som admin /support och visa sin makt och skita i att svara...... Och kom inte med att det är mycket göra, för så många spelare är det inte på svenska marknaden. Så nog har ni tid att svara, för ni har ju tydligen tid att spärra.....
 

DeletedUser1173

Guest
Får tyvärr hålla med... kan inte säga något angående spärrningar då jag inte har någon erfarenhet av det men det borde gå lite snabbare att få svar på sina frågor... fick själv vänta 8 dagar på ett svar som då sa att de inte kunde svara utan skulle skicka frågan vidare till utvecklarna... nu 13 dagar senare har jag fortfarande inte hört något :(
 

DeletedUser3448

Guest
Kan bara hålla med, extremt lång väntetid på support, dem kan väl inte ha så mycket att göra eller? har jag fel får gärna någon från Svenska grepoteamet rätta mig. Men skulle gärna vilja veta vad som tar sådan tid. Har även hört från flera håll att många inte är nöjda med supporten i nuläget. o_O
 
Topp