Övrigt Support tid ?

  • Trådstartare DeletedUser3387
  • Start datum

DeletedUser3387

Guest
Hej,

Är det verkligen ok att det ska ta över ett dygn, ibland flera dygn innan man får något svar från supporten.
Vi betalar pengar för spelet, men kommunikationen med supporten är för långsam. Borde vara en maxgräns på tiden innan man får ett svar.:eek:

smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

Hallström

Member
Ett dygn hade väl varit ganska ok, jag har ett supportärende som jag inte har fått svar på ännu, här är datumet 2016-06-13 23:40:01 och istället för att svara verkar Jennie ha stängt ärendet. Man undrar ju hur det står till, kanske någon sjukdom, semester eller något annat.
Man kanske borde tillsätta en ersättare när ordinarie inte är anträffbar
 

DeletedUser3387

Guest
har man problem med ett event, som gäller i 24 timmar, då hade det varit bra att få support innan tiden löpt ut :/ tex, men nu har jag väntat på ett vädjan ärende den här gången 1,5 dygn.
 

DeletedUser2477

Guest
Hemskt ledsen att ni får uppleva detta när vi Mods försöker att svara inom korrekt tid, men kan säga uppriktigt att vi får inte heller några svar inom nån lämplig tid från CM ( om vi ens får något svar) så att vi kan stötta eller ge information till er spelare.
Vet faktiskt inte vad jag kan mer säga.
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser3200

Guest
Dålig support måste jag säga. Väljer att stänga en begäran utan att ge något svar eller ens ge mig en anledning till varför den stängs. Riktigt dåligt!
 
Topp