Sunshine lämnar - en epok är över

DeletedUser

Guest
Jag tänkte här utlysa mitt konto till den som kan vara intresserad.

Jag ska sluta då min dagliga rutin har blivit förändrad och jag har inte längre tillgång att spela i den utsträckning som krävs för att driva ett topp konto och allians.

Jag vill ha en som kan ta över mitt konto så snart som möjligt jag har en hel del guld kvar på det och ser gärna en seriös spelare som tar över det.

Hör av er till mig via forumet här eller i spelet.

Jag vill också passa på att tacka många spelare för den glädje och sömnlösa nätter man har fått, men också alla hjälpsamma och trevlig med och motspelare.

Jag skulle kunna räkna upp massor av spelare som gjort intryck men då skulle jag med stor säkerhet glömma hälften så jag avstår för att jag vill hylla alla som har mött mig i spelet. Till er vill jag tacka för en god match och fortsatt lycka till.

Jag vill som så många före mig lämna något efter mig, och då spelet förändras hela tiden så är det svårt att göra det bestående inne i spelet. Så jag gjorde en statistik sida som ska glädja många hoppas jag. Det får bli mitt bo märke.

Önskar alla lycka till och hoppas det går bra för er.


Sunshine aka Roger

ps. Glöm inte bort att höra av er om du är intresserad av kontot ds.
 

DeletedUser378

Guest
Jag säger inte farväl till dig Sun jag säger på återseende.
Hörs på skype ;)
 

DeletedUser

Guest
tar av mig mssan för dig vännen :)

hoppas vi ses i framtiden och ha de bäst.
 

DeletedUser

Guest
Tack för den tid som varit! Du har varit en kanonspelare att ha att göra med.

Lycka till med vad du nu tar dig för!

/ambjorn
 

DeletedUser962

Guest
§4) Kontoförsäljning

Det är förbjudet för ett konto att vara inblandad i någon som helst kommersiell aktivitet. Ett konto får inte erbjudas till salu.

Detta borde du har tagit upp Lotta, bara för att han är din vän så har han ändå "brutit" mot denna regel.

Vet inte ens vem du är Sunshine, men efter läst kommentarna så antar jag att du är en duktig spelare och jag tycker att det är synd att du ska sluta.

Du få ha det så bra i framtiden.
MVH Mace
 

DeletedUser

Guest
Detta borde du har tagit upp Lotta, bara för att han är din vän så har han ändå "brutit" mot denna regel.

Vet inte ens vem du är Sunshine, men efter läst kommentarna så antar jag att du är en duktig spelare och jag tycker att det är synd att du ska sluta.

Du få ha det så bra i framtiden.
MVH Mace

Jo men han tar inte betalt för kontot utan ger det gratis. Det är i alla fall det jag tolkade, och det står inget om det i reglerna ;)!
 

DeletedUser678

Guest
Detta borde du har tagit upp Lotta, bara för att han är din vän så har han ändå "brutit" mot denna regel.

Vet inte ens vem du är Sunshine, men efter läst kommentarna så antar jag att du är en duktig spelare och jag tycker att det är synd att du ska sluta.

Du få ha det så bra i framtiden.
MVH Mace

PSST, kolla på alfa en gång till.

EDIT
Och som svar till Timinus så är det ett mycket diffust begrepp, som kan syfta på både att man ger bort konto och att man säljer det.

PS. lothoria, notera att jag använder redigera funktionen :) ds.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
PSST, kolla på alfa en gång till.

EDIT
Och som svar till Timinus så är det ett mycket diffust begrepp, som kan syfta på både att man ger bort konto och att man säljer det.

PS. lothoria, notera att jag använder redigera funktionen :) ds.

Jo men om man avslutar sitt konto på den världen man tar över kontot på. Så borde det väll inte vara några problem?

Men om han hade krävt vi säger 500 spänn så hade det brutit mot reglerna!
 

DeletedUser

Guest
Bara för att förtydliga då, KONTOT är INTE TILL SALU. Kanske klumpigt formulerat men det GES bort GRATIS.

Orsaken till att jag söker en spelar är just för att det finns guld kvar. Det känns dumt att slänga bort det när det kan finnas någon som kan ta över kontot.

Det ges bort för att förtydliga det igen.
 

DeletedUser378

Guest
Där har du anledningen till att jag inte kommenterade att han bröt mot några regler, eftersom han inte gjorde det ;)

Jag har pratat igenom det hela med sun tidigare och visste precis vad som gällde.
Att ge bort ett konto bryter inte mot några som helst regler och är inget special bemötande bara för att han är min vän.
För om du inte noterat det vid det här laget så byter konton ägare rätt ofta här på grepolis.
 

DeletedUser962

Guest
Där har du anledningen till att jag inte kommenterade att han bröt mot några regler, eftersom han inte gjorde det ;)

Jag har pratat igenom det hela med sun tidigare och visste precis vad som gällde.
Att ge bort ett konto bryter inte mot några som helst regler och är inget special bemötande bara för att han är min vän.
För om du inte noterat det vid det här laget så byter konton ägare rätt ofta här på grepolis.

captain-obvious.jpg



Åter till Topic, :p
Det det varit kul att ta över ditt konto, men tror inte att jag är tillräckligt duktig för det ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Stor lucka på Alpha!

Sunshine,

bästa spelare och ledare på Alpha.

Tack för det solsken som du spridit över mig och många andra på ett annars så till synes nattsvart Alpha!

B
 
Topp