Storkrig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ursäkta om jag verkar okunnig, men är det några stora allianser som är i krig med varandra utöver Sparta SVU och TMA?
 

DeletedUser

Guest
DE e inget storkrig eftersom inget har brytit ut så mycket ännu men jag kan försäkra om att krig kommer ;)
 

DeletedUser107

Guest
Krig är ytterst oproduktivt!

sig_male.jpg
 

DeletedUser

Guest
Krig är ytterst oproduktivt!

Nu ska vi inte vara negativa^^ Krig är produktivt om man vill bli duktig på spelet och se hur engagerad sina medspelare är.

Motsättningar inom alliansen? ;)

Storkrig har det väl inte varit ngt än men lite småkrig.. Går man in på "Krigspoäng Allianser" så ser man vilka som är aktiva i försvar respektive anfall. Sedan får man väl fråga sig vem som kan tänkas attackera vem istället :D
 

DeletedUser

Guest
Jo men krigspoäng allianser visar ju egentligen inget om krig, mest vem som plundrar andra. Jag tycker det är lite för mycket simcity när det bara gäller att bygga och undvika krig istället för att ha ett mål som gör att man MÅSTE strida för att kunna vinna. Och med strida menar jag inte att plundra spelare som är betydligt mindre än vad man själv är. Nej fram för mer riktiga krig (i spelet då, inte verkligheten;-)), det kräver mer list, mer samarbete och mer engagemang och då kräver det mer av spelaren än bara att vara först och störst.
 

DeletedUser

Guest
Har ännu inte listat ut vad som krävs för att vinna en runda. Sant är att krigspoäng visar vilka som är aktiva anfallare.

Om 300, Heretics och tex FK går ihop på alfan ,hur mycket måste erövras för att få dominans och avgöra spelet?
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att slutmål är satt än, det kommer nog sättas senare då det börjar bli aktuellt. Det brukar väl vara något i stil med att en allians ska dominera världen med runt 70% eller liknande.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte att slutmål är satt än, det kommer nog sättas senare då det börjar bli aktuellt. Det brukar väl vara något i stil med att en allians ska dominera världen med runt 70% eller liknande.
Faktist inte, om du tittar på engelska servrarna så är det mycket annorlunda. Men saken är att Engelska servrarna har dubbelt/trippelt så många spelare på deras servrar. Därför är det omöjligt att en allians dominerar hela servern då det finns för många hav att erövra.
 

DeletedUser

Guest
Sant, undrar hur det kommer att se ut på svenska servrarna. Aja, återigen tillbaks till ämnet :).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sant, undrar hur det kommer att se ut på svenska servrarna. Aja, återigen tillbaks till ämnet :).

Ursäkta att jag upprepar min fråga, men tyckte inte riktigt att jag fick något riktigt svar förra gången.

Är det några konflikter bland toppallianserna? Jag tycker mig ha kunnat se att Sparta SVU och The 300 har minskat på bekostnad av TMA och 1337, men beror det på att de stridit? Var det någon mer inblandad?

Såg att SVU hade en allians mellan allianserna, finns det några mer i toppen som har sådana?
 

DeletedUser

Guest
Både Sparta SVU och The 300 har mer eller mindre lagt ner.

Sparta blev besegrade utav TMA, The 300's ihopfall ska mestadels ges till Heretics som under en längre tid malde sönder dem. Vi i 1337 slog bara ut de The 300 medlemmarna som låg i vårat hav för att vi inte skulle ha Heretics så nära inpå oss ;) (annars hade ju Heretics tagit dessa The 300 spelare med)
 

DeletedUser

Guest
Ok, då förstår jag bättre, tack!

Finns det några mer "storallianser" än SVU-förbundet?

Och är det fred mellan er i 1337 och The Heretics?
 

DeletedUser107

Guest
Ok, då förstår jag bättre, tack!

Finns det några mer "storallianser" än SVU-förbundet?

Och är det fred mellan er i 1337 och The Heretics?

Nog för att man kan få mycket information från forumet dels genom att fråga och dels genom att läsa mellan raderna. Dock anser jag att du får ta reda på det mesta själv precis som vi andra, genom trevliga "snackisar" som jag så vackert brukar kalla dom. ;)

Mvh 1c3m4n

sig_female.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nog för att man kan få mycket information från forumet dels genom att fråga och dels genom att läsa mellan raderna. Dock anser jag att du får ta reda på det mesta själv precis som vi andra, genom trevliga "snackisar" som jag så vackert brukar kalla dom. ;)

Mvh 1c3m4n

sig_female.jpg

Jag förstår inte varför det ska vara sånt hysch hysch runt detta, vad är meningen med det? Jag är en gammal t ravianspelare och där var det aldrig något lock på utan högt i tak.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp