Stora tråden om BajenBrudar- den mystiska spelaren

DeletedUser

Guest
Jag vet faktiskt inte ens varför jag skriver i den här tråden, men...

Vad är grejen med att "outa" sitt förra spel-konto om du har skaffat ett nytt för att spela "under-cover". Eller finns det en intressantare historia bakom ditt nya nick?
 

DeletedUser

Guest
Jag vet faktiskt inte ens varför jag skriver i den här tråden, men...

Vad är grejen med att "outa" sitt förra spel-konto om du har skaffat ett nytt för att spela "under-cover". Eller finns det en intressantare historia bakom ditt nya nick?

Håller med dig där faktiskt verkar vara någon fin anledning att hon valt det nya nicket :p
 

DeletedUser1595

Guest
Jag vet faktiskt inte ens varför jag skriver i den här tråden, men...

Vad är grejen med att "outa" sitt förra spel-konto om du har skaffat ett nytt för att spela "under-cover". Eller finns det en intressantare historia bakom ditt nya nick?

Fast skaparen av tråden kanske inte är den hemlighetsfulla
 

DeletedUser

Guest
Erbjöd han bara 10st som de gör i Egypten eller? Hur många vill du ha för henne förresten? Går hästar bra?

Ojsan, hur hamnade vi här? Jag minns inte exakt hur många kameler han ville köpa henne för, men det var nog standardantalet. Jag har redan haft hästar och dom bajsar rätt så mycket. Svettigt att ta hand om såna. Jag håller mig till ett sällskapsdjur, min hund, tror jag :)


Ost är alltid gott. Vällagrad?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu ber jag Rockolga att hålla sig till topic, annars kommer jag att låsa denna tråden. Tycker det har spårat ur här.
 
Topp