Stora tråden om BajenBrudar- den mystiska spelaren

DeletedUser

Guest
Jag har 14 oberoende källor som säger att det helt säkert är Anemonen som spelar på Bajenbrudar kontot.
 

DeletedUser1915

Guest
haha,

Vrf gissa när man vet^^ Tyckte ja e awezome som vet : ]
 

DeletedUser

Guest
tack HamsterGubben, det klargjorde allt! Kajsa Varg är tillbaka:)

hmm skulle tro det börjar hetta till för bajenbrudar med alla gissningar nu;) undrar förresten om hon/han möjligtvis kommer med erkännandet på riktigt nr någon gissat rätt :p för min del tycker jag de flesta som vart med hela tiden borde kunna lista ut själv har jag bara haft 2alternativ som jag kunnat gissa på dock inte namn på spelarna då jag inte vart med så länge men. . . skulle vara kul att få bekräftat och se om man har rätt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man får dela in kappa i två läger, de som vet vem bajenbrudar är och vem som inte vet det. De som vet kommer snart vara med i samma allians.

Årets mest långsökta teori.
 

DeletedUser

Guest
Man får dela in kappa i två läger, de som vet vem bajenbrudar är och vem som inte vet det. De som vet kommer snart vara med i samma allians.

Årets mest långsökta teori.

Du är ju inte helt fel ute greco, de flesta som vet är väl redan medlemmar i samma allians som BB :)
Annars så verkar det som att "Kejsare Ost den välluktande" har en hel del kvalificerade gissningar...eller? :D
 

DeletedUser

Guest
Inte helt fel där heller, kejsaren må inte vara med i Devotum, men innan Devotum var BB med i samma allians som kejsaren ;)
 

DeletedUser2279

Guest
Vaaaaaaaa! Finns det ett läger som inte bryr sig? :eek:

Tror jag är helt omöjligt :)

Ett nick som jag hoppade in på under en kort period har varit med i tråden, men mitt eget vanliga här på gp är det ingen som har nämnt.


Pöööss på er alla ovetande.
 

Geggan

Active Member
Vaaaaaaaa! Finns det ett läger som inte bryr sig? :eek:

Tror jag är helt omöjligt :)

Ett nick som jag hoppade in på under en kort period har varit med i tråden, men mitt eget vanliga här på gp är det ingen som har nämnt.


Pöööss på er alla ovetande.

kan du inte ge oss några ledtrådar? ;)

T.ex, vilken/vilka världar du spelat på? :p
 

DeletedUser

Guest
Vaaaaaaaa! Finns det ett läger som inte bryr sig? :eek:

Tror jag är helt omöjligt :)

Ett nick som jag hoppade in på under en kort period har varit med i tråden, men mitt eget vanliga här på gp är det ingen som har nämnt.


Pöööss på er alla ovetande.

Ja finns folk som inte bryr sig ;), och jag vill hellre veta vem ngn annan är än du hehe :p
 

DeletedUser2279

Guest
Hmm tidigare spelade servrar.

Varit med på alfa beta delta zeta och theta innan.

Och du är rätt söt tim så du får en extra puss :)
 

DeletedUser

Guest
Om det är ledtrådsdags, vilka allianser har du spelat i?

Kommer den som gissar rätt att få pris? :D
 
Topp