P&P Statistik för kriget mellan trion och SoE

DeletedUser1337

Guest
Nu när kriget mellan Souls of Elysium och The 300 är över så skulle vi vilja presentera lite statistik;

Listan startar från 1/9, det var ungefär då TuB och HER gick samman till SoE, även Saints from Hell är med i denna statistik då de var i förbund med 300 redan då.

Erövrade städer 1/9 - 31/12 2010:

300 vs SoE: 49 städer
SfH vs SoE: 18 städer


SoE vs 300: 128 städer


Erövrade städer 2011-01-01 - 2011-04-25:
I denna delen av statistiken har vi även inkluderat Scouts from HELL då de inte lade sig i förrän SfH-Trion startades tidigare i år.

300 vs SoE: 35 städer
SfH vs SoE: 13 städer
Scouts vs SoE: 1 stad


SoE vs 300: 53 städer
SoE vs SfH: 16 städer
SoE vs Scouts: 4 städer


Totalt erövrade städer mellan 1/9 2010 och 25/4 2011:
300 vs SoE: 84 städer
SfH vs SoE: 31 städer
Scouts vs SoE: 1 stad


SoE vs 300: 181 städer
SoE vs SfH: 16 städer
SoE vs Scouts: 4 städer

Nu är vi på jakt efter nya erfarenheter!
 

DeletedUser1333

Guest
Yes!

Verkar som att vi visst överraskat hela Alfa. Va? Ledde Souls of Elysium? Huh?

Vi var BÄST!
 

DeletedUser

Guest
Underbart att du pratar i imperfekt.... :D

Ni VAR bäst! Nu är det en annan allians som kommer dominera. ;) Det är inte alltid bäst att ha många poäng. (Se ovan...)
 

DeletedUser

Guest
Förstod det men kunde inte låta bli när det var "öppet mål"... :)

Saknar dock SoE! De var alltid trevliga att ha att göra med....
 

DeletedUser1337

Guest
Ambjörn: Vi är fortfarande lika trevliga :D
Kaffe eller saft?

Lothoria: Inte konstigt att du tycker vi är läskiga nu. Ni var ju rädda för oss redan när ni hade numerärt överläge med 4:1 ratio. ;)
 

DeletedUser378

Guest
Blubby när har jag någonsin fruktat er?
Privata relationer och rädsla är 2 olika saker ;)
 

DeletedUser1337

Guest
"Actions (or lack thereof) speak louder than words" är väl allt jag har att säga om det.

Dessutom pratade jag inte om dig personligen, utan de allianser du varit i ^^
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte alls skall skrivas i denna tråd MEN lite statistik från idag skadar väl aldrig... ;)

Erövrade städer fram till 25 juli 2011

II vs GL: 21 städer
GL vs II: 8 städer

Ni VAR definitivt bäst men NU regerar II ;)
 

DeletedUser

Guest
Aktuella siffror från grepostats...

II vs GL: 27 städer
GL vs II: 12 städer (snart 13)

Ser bra ut fortfarande... ;)
 

DeletedUser458

Guest
Kanske inte alls skall skrivas i denna tråd MEN lite statistik från idag skadar väl aldrig... ;)

Erövrade städer fram till 25 juli 2011

II vs GL: 21 städer
GL vs II: 8 städer

Ni VAR definitivt bäst men NU regerar II ;)


Snygg stats ambjorn ;)

Harkel $%@ Host &#$@ underliga ljud o förvånat ansiksuttryck...
¿GL bäst?
De har aldrig varit bäst.
Störst kan jag hålla med om och skrämde många att underkasta sig dem, vilket jag personligen tror hade samband med deras tidigare förbund.

Kul o vara tillbaka igen blev ett längre uppehåll än planerat och att AA & våra allierade har gått framåt var inget som överraskade mig då jag vet vilka som är bäst på ALFA ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att statistiken kommer snyggas till än mer imorgon då vi tar ytterligare två städer. ;)
 

DeletedUser1337

Guest
Snygg stats ambjorn ;)

Harkel $%@ Host &#$@ underliga ljud o förvånat ansiksuttryck...
¿GL bäst?
De har aldrig varit bäst.
Störst kan jag hålla med om och skrämde många att underkasta sig dem, vilket jag personligen tror hade samband med deras tidigare förbund.

Kul o vara tillbaka igen blev ett längre uppehåll än planerat och att AA & våra allierade har gått framåt var inget som överraskade mig då jag vet vilka som är bäst på ALFA ;)
Vilka förbund, Scramble? GL har aldrig haft några förbund. Vi har inte heller tvingat någon att "underkasta sig" oss. Var får du all din bullshit ifrån egentligen? Är du sur för att jag avbröt två av dina erövringar, eller vad är det frågan om?
Du om någon borde ju veta allt om att ha alla möjliga förbund. Ni är nu 3 top 5-allianser allierade mot en, känns det igen? ;)
Hur känns det att vara allierad med flera som var med och gangbangade dig och din allians? Gangbang verkar vara nya innegrejen på Alfaservern. Ingen heder här, bara gå ihop så många som möjligt och gå på en ensam allians.
Vore betydligt roligare om det var lite mer "alla mot alla" istället för "alla mot GL(/SoE/BB - för att slippa kommentarer om historiken av gangbang på alfaservern)"
Som du kanske minns så var SoE den enda alliansen utöver din egen som slogs på riktigt mot trion. Vi slogs inte heller mot din allians, till skillnad från II.

Och angående statistiken mellan GL och II så tycker jag vi tar det i tråden som är ämnad för det kriget, inte i tråden för det här redan utspelade kriget. Moderator?
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp