P&P Starta om

DeletedUser

Guest
en sak som jag tycker är dåligt är:
OM du ska börja om så kommer du inte i det hav du vill komma till. Då måste du ju vänta tills nybörjarskyddet har gått ut som jag tycker man ska ändra på eller fixa på något vis
 

DeletedUser

Guest
en sak som jag tycker är dåligt är:
OM du ska börja om så kommer du inte i det hav du vill komma till. Då måste du ju vänta tills nybörjarskyddet har gått ut som jag tycker man ska ändra på eller fixa på något vis

Jo det är en bra idé men det finns en nackdel...

Om vi säger t.ex. såhär: EN allians med flera veteraner bestämmer för att starta en allians innan ens världen har börjat (t.ex. Kladdig Hest på Zeta) så skulle ju alla starta om, om dom hamna i deras hav direkt. Så vilka skulle de kunna ta städer av? Jo inga alls utan det skulle bli mer uppdelat :/.
Så det finns en större hake än fördel tyvärr :(. Så det är bara att gilla läget och bygga på och kämpa lite mer om man nu hamnar i ett dåligt hav :).
 

DeletedUser378

Guest
Timinius det är ju just det som har hänt. Kolla på kartan för Zeta och notera vart de aktiva öarna slutar någonstans så ser du att alla hav växer utom just hestarnas hemma område h54.
 

DeletedUser

Guest
Timinius det är ju just det som har hänt. Kolla på kartan för Zeta och notera vart de aktiva öarna slutar någonstans så ser du att alla hav växer utom just hestarnas hemma område h54.

De kanske inte var så smart att snacka ihop sig innan och att alla starta i samma hav då ;). Nästa gång kanske ni startar i två olika hav så blir de bättre ;)
 

DeletedUser339

Guest
Det är väl bara för KH att flytta in i dom mer bebodda delarna av haven :p
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är bra att dom väljer andra hav så dom hinner fixa trupper innan vi kommer dit. H54 känns ganska öde på trupper just nu.
 
Topp