Stadsmuren.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Skulle vara bra om man kunde se antalet pop man har dödat, samt förlorat i stadsmuren.
 

DeletedUser

Guest
Absolut, samt ett tilläg som visar trupper som har dött när de varit förstärkning hos andra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Kan man få feedback från en admin ? Har gått några dagar nu. Tycker att båda ideérna är klockrena och skulle nyttja spelarna.
 

DeletedUser

Guest
Gaffel har lite semester, så fort han är tillbaka ska jag be honom ta en titt på detta. Ha tålamod ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah juste, det hade jag glömt bort om helt ;).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trådskaparens förslag har jag löst med mitt GM-script som är under utveckling, när det är klart och om det blir godkänt så löser det sig då iaf.
Däremot Firetongues förslag är inget jag kan bidra till eftersom det är omöjligt att hålla koll på externt.
 

DeletedUser

Guest
Alla de här förslagen samt belöningar skulle vara betydligt roligare att ha om statistiken kom från starten, inte efter uppdateringen.
 

DeletedUser

Guest
Självklart så kommer statistiken att komma från början då man kan räkna ut antallet pop man har dödat genom sin krigspoäng..
 

DeletedUser

Guest
Lätt att räkna ut statistiken utifrån enheterna i stadsmuren.

Ex:

Stadsmur
Besegrat som anfallare: Svärdsman - 1820, Slungare - 495, Hoplit - 920, Bågskytt - 1528, Ryttare - 245, Stridsvagn - 159, Katapult - 2, Brandskepp - 6, Birem - 147, Transportskepp - 94, Koloniskepp - 3, Milisman - 1925,
Besegrat som försvarare: Svärdsman - 88, Slungare - 152, Hoplit - 163, Bågskytt - 56, Ryttare - 62, Stridsvagn - 2, Brandskepp - 16, Transportskepp - 3,
Förlorat som anfallare: Svärdsman - 2, Slungare - 1044, Hoplit - 321, Bågskytt - 2, Ryttare - 923, Stridsvagn - 26, Katapult - 43, Brandskepp - 79,
Förlorat som försvarare: Svärdsman - 30, Slungare - 85, Hoplit - 62, Bågskytt - 115, Ryttare - 56, Stridsvagn - 10, Birem - 11, Milisman - 232,

Statistik
Mina kostnader — Trä: 484 435, Sten: 357 945, Silver: 594 845, Gunst: 0, Befolkning: 6 265,
Motståndarens kostnader — Trä: 739 905, Sten: 444 005, Silver: 746 610, Gunst: 0, Befolkning: 9 402,

Detta är alltså taget direkt från mitt script som utgår från informationen som är synlig i muren.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp