Större möjlighet att få diskutera öppet i forumet med Teamet

  • Trådstartare DeletedUser1290
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1290

Guest
Vad jag inte kan förstå är varför ni i Svenskateamet är så rädda för att diskutera saker öppet? Säg inte att det är internationell praxis för vi är många som spelar på andra länders servrar oxå och vet att det inte stämmer.

Att låsa eller ta bort trådar skapar bara frustration och ilska i onödan. Så länge diskussionerna hålls på ett civiliserat plan bör de få fortsätta.

Ang bestraffningslistan, varför hålls den hemlig??? Lägg ut de praxis ni följer helt öppet och jag är övertygad om att fler än en tänker sig för innan de gör något då. Ju mindre hemlighetsmakeri desto mindre kritik får ni i teamet för vad ni gör.

Såg föresten i ett forum på ett av de andra spelen innogames har, en tråd där ni ville ha ris och ros för hur ni sköter erat jobb. En sån borde finnas här oxå....
 

DeletedUser4

Guest
Hej igen.

Det är riktlinjer som vi har från min chef, som är ansvarig för alla grepolis-versioner, som har bestämt detta. Jag förstår givetvis vad du menar, men om du har några frågor eller problem, är du alltid välkommen att kontakta oss privat eller via supporten. Oavsett om det rör sig om ris & ros, funderingar eller åsikter på våra regler och ärenden som vi har hanterat.

Det finns en del punkter som vi inte sköter helt enkelt via forumet, så som regeldiskussioner, supportärenden, avstängningar & bestraffningar. Det är information som möjligen kan tas via supporten, som är vår dedikerade kontaktväg för sådant.

Den informationen som vi på InnoGames använder oss utav, samt dokumentationen, är för vårt interna bruk. Vi får, enligt avtal, inte publicera/visa sådant som vi dagligen använder i vårt arbete som administratörer / moderatorer / CM. Därav anledningen till att vi besvarar tråden och stänger den därefter med hänvisning till antingen supporten eller privat.

Tackar för ditt engagemang i frågan maran och ber dig vänligast att följa det jag nu skrivit ovan så det inte blir tråd på tråd med samma ämne. En Ris&Ros-tråd är inte helt främmande inför framtiden kan jag tillägga.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp