spelare online

DeletedUser

Guest
kan man på ngt sätt se om en spelare är online?? tex om man ska attackera ngn som man inte vill ska vara online o se om han eller hon kommer online?? mvh Laserpuh
 

DeletedUser

Guest
Nej, i spelet finns det ingenstans du kan se om spelaren är online eller inte.

Med vänlig hälsning Rockolga
 

DeletedUser2204

Guest
Jo det kan man. Det är bara att skicka ett meddelande och så kan du ser om hen öppnar den eller inte ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo det kan man. Det är bara att skicka ett meddelande och så kan du ser om hen öppnar den eller inte ;)

Alla öppnar faktiskt inte sina meddelanden utan öppnar inkorgen och ser ifrån vem det är och sen väljer att öppna det senare. Det är inte säkert att personen är offline bara för posten förblir oöppnad. Myspys :D
 

DeletedUser

Guest
Det beror på Laserpug, det finns nog inget lagligt sätt, men är du större än polisen så visst..
 

DeletedUser

Guest
Vill minnas att det finns externa program för detta som givetvis inte är "lagliga".

Har en känsla av att en del spelare använder det ;)
 

DeletedUser

Guest
Vem skulle palla, är man bara lite klipsk så kan man räkna ut det rätt enkelt ändå för det mesta =)
Dessutom, jag vet inte hur de här externa programmen skulle fungera men det känns som att ifall det finns så kan säkert admins se det.
 

DeletedUser

Guest
Visst kan man räkna ut tider då vissa spelare ofta är online, men ibland blir det lite för uppenbart ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi säger så böcklingen, jag förstår att vissa saker är svåra att acceptera =)
 

DeletedUser

Guest
Intressant hur tonen blev defensiv utan att jag nämnde någonting speciellt?
Menade allmänt, anledningen till att jag vet om att det existerar är att jag hörde det från en spelare i den allians som alltid på något mirakulöst sätt alltid skickar ks på oregelbundna tider där man av någon slumpmässig anledningen är offline i en timme ;)

Men som sagt, jag menade allmänt ;)
 

DeletedUser

Guest
Intressant hur tonen blev defensiv utan att jag nämnde någonting speciellt?
Menade allmänt, anledningen till att jag vet om att det existerar är att jag hörde det från en spelare i den allians som alltid på något mirakulöst sätt alltid skickar ks på oregelbundna tider där man av någon slumpmässig anledningen är offline i en timme ;)

Men som sagt, jag menade allmänt ;)

Jag blev inte defensiv, men jag är inte korkad utan jag förstod från ditt första inlägg precis vad du försökte antyda till och det är så komiskt hur vissa hela tiden försöker hitta ursäkter till att det går dåligt, kommer fram med olika osannolika konspirationsteorier, små antydningar om fegspel och fusk etc. etc. Eftersom jag har varit med om exakt samma konspirationsnissar så sjukt många gånger i det här spelet vet jag att det inte tjänar någonting till att diskutera saken, du får tro precis vad du vill. Jag försökte alltså avsluta samtalet - inte försvara någonting.

Man lägger frivilligt ner helt sjuka mängder tid och energi på att få någonting att fungera, att vända en situation till sin allians fördel och när man har slitit sig halvt fördärvad, blött, svettats och gråtit och det äntligen börjar gå bra (även om man har förlorat en bit av sin själ på vägen) så kommer sådana foliehattar som du, ZTS, micke79an m.fl. och försöker förringa ens arbete med anklagelser om fusk, fegspel, tur, hemliga samarbeten, lögner, svek osv. Det händer varje gång och det är bara så otroligt frustrerande och löjligt, att vissa inte kan sluta se sig själva som gudar och inse att det går upp och det går ner i det här spelet och det gäller alla, det behöver inte nödvändigtvis bero på något konspiration-bakom kulisserna-bullshit. Har det aldrig slagit dig?
 

DeletedUser

Guest
Självklart har det slagit mig och det jag anklagar inte er comeback för att vara fusk och lögner osv.

Att enskilda spelare inom er allians använder den typen av bot som vi talade om är jag ganska övertygad om, däremot är det inte mycket man kan göra åt saken.

Kan väl säga som så att man bör vara försiktig med vad man skriver i vissa chatter där fler än bara de inom den egna alliansen har möjlighet att läsa det man skriver.

Att Osten anklagade INQ för sakerna du räknade upp (möjligtvis fusk undantaget) är ganska ironiskt, men det har inte med saken att göra.
 

DeletedUser2311

Guest
sämsta tiden överlag att anfalla torde vara mellan 17-23 flest som är online då...
 
Topp