speed?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej!Jag är en gammal spelare som körde på alfa tidigare. Men nu har jag tappat lusten med ~GP~ men jag skulle nog kunna komma tillbaka om ni skulle kunna göra speed världar som på TW då det är väldigt kul. för er som inte vet vad en speed värld är så är det som en vanlig värld fst den går mycket snabbare sen håller den på i t.ex 24h det är jätte kul med speed världar! Om ni skulle kunna skaffa speed världar tror jag ni skulle få tillbaka väldigt många spelare.

Tack för mig!

Om nån från Imperium Internum på Alfa ser detta så Hej lycka till hoppas det går bra för er!


Mvh/toroden/a.ostlund
 

DeletedUser4

Guest
Hej!Jag är en gammal spelare som körde på alfa tidigare. Men nu har jag tappat lusten med ~GP~ men jag skulle nog kunna komma tillbaka om ni skulle kunna göra speed världar som på TW då det är väldigt kul. för er som inte vet vad en speed värld är så är det som en vanlig värld fst den går mycket snabbare sen håller den på i t.ex 24h det är jätte kul med speed världar! Om ni skulle kunna skaffa speed världar tror jag ni skulle få tillbaka väldigt många spelare.

Tack för mig!

Om nån från Imperium Internum på Alfa ser detta så Hej lycka till hoppas det går bra för er!


Mvh/toroden/a.ostlund

Hej toroden/a.ostlund!

Vi har pratat rätt mycket om "speed" på Grepolis under en längre tid men tyvärr efter försök, som skedde för ca 1-2 år sedan runt Jul, så visades sig att Grepolis i högre hastighet och mängd spelare inte fungerar lika bra som Tribal Wars. Dels rör det sig om grafiken och spelets belastning på våra servrar, men jag är väldigt för detta och hoppas också på något liknande i framtiden.

Jag ska låta dem veta att du önskar se detta och så håller vi tummarna för en "speed"-framtid! =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp