Spärrad Spelare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej Jag har blivit spärrad för att ha brutit mot §1. Jag visste inte om att man inte fick logga in på andras konto. Det stod inte heller något om det vid registreringen. Jag skulle gärna vilja ha tillbaka mitt konto. Jag har skickat en vädjan till supporten. Men går det ens att låsa upp kontot? Hur länge behöver man i så fall vänta på det?

Tacksam för svar

/Anders
 

DeletedUser4

Guest
Hej Jag har blivit spärrad för att ha brutit mot §1. Jag visste inte om att man inte fick logga in på andras konto. Det stod inte heller något om det vid registreringen. Jag skulle gärna vilja ha tillbaka mitt konto. Jag har skickat en vädjan till supporten. Men går det ens att låsa upp kontot? Hur länge behöver man i så fall vänta på det?

Tacksam för svar

/Anders

Supporten kommer att besvara din vädjan så fort som möjligt.

Det brukar gå rätt fort, men kan ta upp till 24 timmar.
 

DeletedUser

Guest
Hej Jag har blivit spärrad för att ha brutit mot §1. Jag visste inte om att man inte fick logga in på andras konto. Det stod inte heller något om det vid registreringen. Jag skulle gärna vilja ha tillbaka mitt konto. Jag har skickat en vädjan till supporten. Men går det ens att låsa upp kontot? Hur länge behöver man i så fall vänta på det?

Tacksam för svar

/Anders
Regler
§1) Ett konto per spelare

Spelare får spela på varje värld med endast ett konto. Att ge ut/dela lösenord till ett konto är förbjudet oavsett vad. Ett spelkonto får endast kontrolleras utav en enda person.

* Det är tillåtet att spela fler än en spelare på en och samma dator. (Hur som helst, varje spelare får enbart spela på sitt eget konto och följa det som sägs i §2.).
* Det är förbjudet att logga in på ett annat konto bara för att spelaren inte är närvarande av någon anledning.

Länk till reglerna finns på första sidan precis under länken för registrering. Det är varje enskild spelares skyldighet att läsa, kunna samt följa reglerna.
 

DeletedUser

Guest
Ja men får väl hoppas att man får svar från vädjan då.
Länk till reglerna finns på första sidan precis under länken för registrering. Det är varje enskild spelares skyldighet att läsa, kunna samt följa reglerna.
 

DeletedUser4

Guest
Länk till reglerna finns på första sidan precis under länken för registrering. Det är varje enskild spelares skyldighet att läsa, kunna samt följa reglerna.

Tackar för den summeringen och stänger igen, med mitt fina lilla lås, tråden. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp