Slutet på världen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Som de flesta vet stängdes några spelare i Alliansen Segertåget av under världens gång.
Under de sista dagarna hölls ett konto igång på ett otillåtet sätt och en spelare som blivit avstängd för fusk tidigare på servern kringgick avstängningen och loggade under en period in på kontot.
När en värld slutar sätts vinnarna automatiskt och efter det kan jag inte göra något åt det, hade jag kunnat göra något så hade detta kontot blivit borttaget från Segertåget.

Jag vill inte se att någon börjar smutskasta spelare från Segertåget då det endast rörde en fåtal spelare, andra spelare i Segertåget rapporterade även detta när de fick information om att regelbrott begåtts så all heder åt dem.

Jag tar helt och hållet på mig att jag inte hittade regelöverträdelsen och ber om ursäkt för det även om det hände de sista dagarna av världen och antagligen inte hade någon påverkan på resultatet.

Jag vill även nämna en sak till som båda sidor verkar gjort sig skyldig till.
Jag kan inte stänga av någon för saker som händer utanför spelet, men lägg bara av med allt detta Facebook-drama där ni skapar konton och letar upp privat information om spelare.
Detta är ett spel, är ni så insatta att ni letar upp privat information och i förlängningen hotar spelare så rekommenderar jag er att ta en paus från spelet och se över ert beteende.

Jag kommer stänga tråden från kommentarer då det är oroligheter på forumet just nu.
Till sist vill jag ge ett stort TACK till all er som tar er tid att rapportera regelbrott, från båda hållen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp