SL eller inte SL det är frågan....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser285

Guest
Så dags igen för mig att ventilera vissa saker om Grepolis..
Vet att ni alla saknat det men men..
I onsdags morse så aktiverade jag SL på mitt konto för att der sedan på Fredagmorgon skulle vara fullt aktiverat då jag under denna helgen egentligen inte är tillgänglig för spel förens imorgon...
Jag hade då 2 dagar kvar på mitt SL för det året..
Dvs den ska hålla till imorgon bitti då jag igen skulle kunna vara aktiv till 100% igen..
MEN icke redan idag 1 dygn efter att SL slagits igång så bröts det..
Varför? Ja det vet ingen.. En av alla dessa buggar som finns i spelet antagligen..
PÅ mitt konto har jag idag 42 sl dagar kvar, dvs för två år sen idag reggade jag mitt konto.
Är det därför mitt sl bröts?
För att jag för två år sen reggade och från idag alltså får 42 nya dagar SL?
känns väldigt korkat. Tur att jag hade bv's i mina städer och att mina med spelare har mitt SMS-nr annars hade vi suttit i sitsen Jag har revolter mot mig. och ingen har koll för Grepolis tycker att när ett år har gått då så ska man avaktivera SL för den spelaren.

Känner för andra gången bara hat mot Grepolis och INNOgames nu..
Och jag undrar smått vad TC poch GAffel har att säga om detta..
Varför jag tar upp det här ist för Internt är för att jag vill förvarna alla andra spelare om att detta kan hända..
Detta är något som kan vara avgörade för ett krig eller en spelares framtid..

//O
 

DeletedUser

Guest
Har du testat att tömma din cache? Alternativt med en annan webbläsare?
 

DeletedUser

Guest
Har du testat att tömma din cache? Alternativt med en annan webbläsare?

vad ska det ha för betydelse? han är väl inte inne på kontot alls misstänker jag när han har SL på, och som jag förstod det på vad han skriver så var han inte inne i spelet utan nån berättade om att det gick att anfalla honom via sms, och sen loggar in.
 

DeletedUser285

Guest
Vi va mer irroniska i de komentarerna..
Det är nämligen den vanligast kommentaren..
Undrar vart GAffel och TC är i detta nu?
Vill gärna ha svar? ..
 

DeletedUser4

Guest
Hej Opeth.

Eftersom det rör sig om en bugg*, ber jag dig att göra följande efter vad som står i denna tråd: Rapportera bugg.

* = Därefter får våra utvecklare lösa problemet och/eller förklara vad som hänt och gäller om det nu är mot förmodan som det ska vara.

Tack på förhand.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp