Övrigt skicka råvaror

DeletedUser

Guest
har upplevt att när jag ska skicka råvaror mellan egna/andras städer så visar lagret att där, tex finns 2000 av sten, när jag ska skicka dessa 2000 så säger spelet "du kan inte skicka mer råvaror än du äger"...trots att jag har tillräckligt med råvaror, sänker jag skickat antal sten ( i det här fallet) till 1999 så går det bra, gäller alla råvaror inte bara sten, var bara ett exempel;)

Inget stort problem just nu, men fungerar det inte i tex en uv situation så blir man ju galnare:)
 

DeletedUser

Guest
Har med varit med om detta, det är även samma ibland när man ska bygga eller träna enheter. Jag antar att det är för att det avrundas till 2000 när du tex egentligen bara har 1999,9. Du får gärna skicka in detta till supporten så vi kan skicka vidare till de som kan göra något åt detta så du slipper det när det ska byggas underverk ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har också varit med om att råvarorna visar fel när man bygger

Efter sista uppdateringen uppdateras inte råvarorna riktigt,
utan visar mer än där finns. Detta händer när man bygger fler än 1 sak i senaten.


En annan sak är att när jag skickar råvaror till mina egna städer så står det att jag inte kan skicka råvaror till en spökstad, fast det går att skicka dom ändå.
Detta kommer inte alltid utan bara ibland och det är lite skumt.
 

DeletedUser

Guest
Jag har också varit med om att råvarorna visar fel när man bygger

Efter sista uppdateringen uppdateras inte råvarorna riktigt,
utan visar mer än där finns. Detta händer när man bygger fler än 1 sak i senaten.


En annan sak är att när jag skickar råvaror till mina egna städer så står det att jag inte kan skicka råvaror till en spökstad, fast det går att skicka dom ändå.
Detta kommer inte alltid utan bara ibland och det är lite skumt.

Har du skrivit in till supporten om detta? Om inte så gör gärna det :)
 
Topp