sidan laddar inte klart

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Beta + Eta
för några dagar sedan började det bli strul med att sidan aldrig laddar klart, meny raden till vänster saknar bakgrund och är genomskinlig och man ser endast texten.
fältet högst upp med stadsnamn, noteringar, råvaror (bl a) är bakgrundsfärgen svart.

extra knapparna via premium med senat/kasern/osv har oxå genomskinlig bakgrund. och när man ser på fliken över GP så snurrar gröna cirkeln hela tiden.

när det hela började så tänkte jag att det bara var tillfälligt, men nu har det varit så i ett par dagar och ingen skillnad ännu :(

funkade jätte bra men sen var det som om ni eller tyskarna gjorde nåt och det funkade inte sen
 

DeletedUser378

Guest
Micke jag skulle vilja be dig att ladda upp en printscreen på detta. Det ger oss än bättre överblick på hur det ser ut och en större möjlighet att försöka lösa problemet.
 

DeletedUser

Guest
så här ser det ut
 

Bilagor

  • GP Bild.jpg
    GP Bild.jpg
    155,9 KB · Visningar: 94

DeletedUser

Guest
Hej Micke79an.

Vilken webbläsare använder du och vilken version av den?
 

DeletedUser

Guest
Har du prövat att tömma din webbläsares cache? Oftast hjälper det mot de flesta problem.
 

DeletedUser

Guest
@The Conqueror: FF 10.0
Vista 32-bitars
mobilt bredband

@Kleiner: japp, gör det kanske 1-2 gånger i månaden och var bara dagar sedan som jag gjorde det senast.

men som jag skrev i första inlägget, det funkade fint tills kanske 1-1.5 vecka sen, sen hände nåt. funderade ett tag på om det kunde vara mobila bredbandet som spökade, men det har jag använt i 2 månader så det kan det inte vara heller och det är inga strul nån annanstans
 

DeletedUser4

Guest
@The Conqueror: FF 10.0
Vista 32-bitars
mobilt bredband

@Kleiner: japp, gör det kanske 1-2 gånger i månaden och var bara dagar sedan som jag gjorde det senast.

men som jag skrev i första inlägget, det funkade fint tills kanske 1-1.5 vecka sen, sen hände nåt. funderade ett tag på om det kunde vara mobila bredbandet som spökade, men det har jag använt i 2 månader så det kan det inte vara heller och det är inga strul nån annanstans

Hej Micke!

Har du testat med en annan webbläsare för att se om det spökar i FF10?

(Har iofs själv FF10 och för mig funkar det... Skumt.)
 

DeletedUser

Guest
chrome - perfekt
IE8 eller 9 (minns inte vilken nu) - samma
flock - samma
slutsats - samma problem med flera webbläsare
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp