Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser

Guest
Ja har en fråga ang våra regler... Får vi lov att ge bort städer till våra ursprungs allianser för att få nya stadsplatser?..

tror aldrig vi riktigt gjorde klart de
 

DeletedUser876

Guest
Antingen det, eller om ni avslutar det. Det går ju inte att fortsätta utan stadsplatser.
 

DeletedUser

Guest
avsluta går ju inte.. hela poängen va ju att vi skulle köra tills nån av oss blir nollad ^^
 

DeletedUser678

Guest
Hade vart lite roligare om ni hade haft lika många städer från början :p
 

DeletedUser

Guest
Hade vart lite roligare om ni hade haft lika många städer från början :p

mjo.. men ingen annan vågade ju utmana honom.. de man hade kunnat göra va ju att ja valde ut vilka städer ja skulle kört med å satte dom andra städerna ur spel..

men hur som helst så va ju reglerna klara för båda parter och både ja å shingzu godkände dom.. så att visst har ja ju övertaget med fler städer självklart.. men shingzu måste ju iaf nånstans tro att han ska vinna..

annars e de ju taskigt mot hans allians som nu får en fiende på deras öar..
 

DeletedUser

Guest
För det första, all heder åt heffi som jobbar så bra han kan.

Sen till saken.

Jag har inte öht varit inloggad sen i går kväll. Och inte byggt något att tala om de sista 48 timmarna. Anledningen till detta är att det har dykt upp en del saker som gör att jag börjat reflektera över vad som är viktigt.

Om ni känner för det kan ni alla nu börja kalla mig vad ni tycker är lämpligt, men jag lägger ner här. Det finns viktigare saker i livet att göra .

Jag ber om ursäkt till heffi att det skulle sluta så här och att han inte fick en värdig motståndare till slutet. Och jag ber om ursäkt till alla er andra att ni inte fick den fight ni väntade er.

Så tack för mig.
 

DeletedUser2143

Guest
det var en ko vändning

Efter denna dramatiska avslutningen, så kan jag bara grattulera dig Heffi;.)

Sammtidigt så vänder jag mig till fairplay kommiten, och ber er allra ödmjukast Att ni ger oss i TLoW, en chans att ta över Shingzus städer innan ni börjar slakten.
//larsthai
 

DeletedUser

Guest
Vi kan göra upp som såhär... jag tar hans 1 städer... ni får rästen?...


nått slags pris borde ja få.. och dom 2 städerna som ligger med namnet ett osv.. dom är minnst värda för er..
 

DeletedUser

Guest
Vi kan göra upp som såhär... jag tar hans 1 städer... ni får rästen?...


nått slags pris borde ja få.. och dom 2 städerna som ligger med namnet ett osv.. dom är minnst värda för er..



Sen ang shingzu så tänker ja inte smutskasta honom på något vis då de ändå e strongt av han att godkänna mig som motståndare.. då ja hade 12 städer mer än honom.. och som han själv skriver så är de självklart att de finns viktigare saker i livet än att sitta å spela webspel haha :D

Dock måste ja ändå tillägga att om jag satt i shingzus stol och blev krossad totalt... och förlorar 5 städer på 12 timmar.. då hade ja också gett upp...

(inte för att ja tror att han ger upp, utan såklart har de å göra med de han reflekterat över=)
 

DeletedUser1290

Guest
Sen ang shingzu så tänker ja inte smutskasta honom på något vis då de ändå e strongt av han att godkänna mig som motståndare.. då ja hade 12 städer mer än honom.. och som han själv skriver så är de självklart att de finns viktigare saker i livet än att sitta å spela webspel haha :D

Dock måste ja ändå tillägga att om jag satt i shingzus stol och blev krossad totalt... och förlorar 5 städer på 12 timmar.. då hade ja också gett upp...

(inte för att ja tror att han ger upp, utan såklart har de å göra med de han reflekterat över=)

Grattis till vinsten heffi123!

Man blir alltid lika glad när man ser en värdig vinnare som inte smutskastar eller nedvärderar sin sin motståndare....
 
Topp