P&P Sagittis O:C vs. Rokkoko med vänner

DeletedUser285

Guest
Så dags för en uppdatering av läget på Eta anser jag.

Värkar som om det fortf är Gäng krig mellan Sagittis oc och Rokkoko med vänner.
Dock har det skett lite förändringar sen jag skrev senast..

Så laguppställningarna är följande;

Sagittis
Sagittis X
TLoW
Numerus
Custos

Rokkoko
Demons
Black Death Elite + Akademi

Bubblare:
Laokoon
URSÄKTA.

Så Startar med Sagittis lagupsptällning:

Känns som om TLoW kanske inte tappat någe på bytet?
Eller så har de det. De va rankad som best nr 3 i oktober förra året..
Nu ligger de på en 7e plats. Bytet gav alltså inte det uppsving som de trodde.. (sucks to be you sakii)

Sagittis X; Vad kan man säga, de lever och frodas på IE från sina förbund annars hade de nog legat mkt sämre till än de gör idag.
Bästa placering har vart 4e plats i mars iår.. nu är de på en 8e plats.. och lär tappa än mer.. Om inte Numerus upplöses innan dess..

Numerus: Det fallande korthuset. Gick med sagittis för att få kriga mot Oss i Rokkoko..
Nåväl de fick en bra start sen tog det tvärstopp och nu är de på randen att inte finnas kvar. Tappat run 1½ mille i Poäng på 4 v och fortsätter att dala då spelare lägger av hela tiden.

Sagittis: Enda alliansen som fortf verkar gå bra.
Nr1. i poäng på servern.. Dock brädade väldigt hårt av Rokkoko i anfall och helt ok i Deff..
Sen saknar Rokkoko bara 100 städer för att ha lika många som dem..
Så de verkar jöda sina städer bra hos dem iaf.

Kort sammanfattning:
De har en allians som går framåt resten tappar och är påväg utför.
Orkade inte ens kommentera Custos då de inte gör så mkt.


Demons: Har fått upp en fin fart.
Ligger 3 i allians ranken och är nog snart uppe på top 3 i anfall också.

BD: Två allianser som drivs av ett gäng trevliga (om jag får säga det) Italienare.
Va i början smått byggare bob men har nu på slutet fått fart på krigsmaskinen.
De har på senare tid knipit en del TLoW städer. Frågan är hur länge TLoW kommer klara om trycket kommer från mer hål konstant.

Rokkoko: Överlägsen ledare i anfall, Leder även deff listan dock inte så stort längre då fiende allianser kör offensiv var annan tredje vecka som det är nu.
Haft en del problem städer men de är nu borta och man ser framemot att fortsätt kriget.
Kriget mot Numerus ses som snart klart då de mer eller mindre har slutat deffa sina städer.

Sammanfattning:
De har vind i seglen får se om och när Sagittis kommer med motstånd ännu är motståndet knapphändigt.

Bubblarna:
Laokoon: Har inte hört av dem på länge så vet inte hur det går här men de värkar sträta på som vanligt.

URSÄKTA: Valde tillslut sida kan man säga..
Efter att fått välja mellan krig mot Rokkoko eller Numerus så gjorde de valet som Numerus inte gjorde..
De har precis börjat sitt arbete och vi får se vad framtiden har att erbjuda dem.
Den ser dock väldigt mycket ljusare ut än Numerus framtid.

Så här har ni lite kortfattat viktigaste infon om Servern enligt mig..
Tyck till
 

DeletedUser

Guest
Varför detta hat mot just mig hela tiden? Du vet lika väl som jag att jag ensam inte tar besluten i TLoW. Precis som ni i er ledning diskuterar och röstar om besluten gör vi också. Sen har det faktiskt gått fyra månader nu sen vi bröt med er men du & co. envisas med att beskylla mig för allt. Men det är väll så man säger att om man repeterar något tillräckligt många gånger så börjar man se det som sanning. Livet går vidare Opeth sluta trapma bittert i det förflutna.
 

DeletedUser285

Guest
Möjligt men vet att alla inte va nöjda med ert beslut då jag tycka nej till många fler än de som fick komma över :)
Sen vet jag att det fanns de i ledningen som inte va nöjda heller men kände väll att ni andra va väldigt på..
Sen är det kul att käfta lite med dig så får ju inte missa sen möjligheten heller ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Tappat lusten

Vill ha 1 on 1 krig

Utmannar härmed endast Rokkoko.

Ni andra ur Rokkoko familjen kan slänga er i väggen, ni kan inge =D
 

DeletedUser

Guest
Du vet lika mycket om TLoW som Stevie Wonder vet om färger Opeth. Enda skillnaden är att Stevie Wonder har den självrespekten att inte försöka sig på beskriva färgskalan. Gör dig själv en tjänst och sluta svamla ;)
 

DeletedUser

Guest
Tappat lusten

Vill ha 1 on 1 krig

Utmannar härmed endast Rokkoko.

Ni andra ur Rokkoko familjen kan slänga er i väggen, ni kan inge =D

Haha, så bara för ni inte tycker era allianser fungerar vill ni helt plötsligt spela allianslöst mot oss.

Nejdu, nu är det dags att skörda det ni sått, vi står enade med våra vänner i vått och i torrt, vi har haft våra tunga perioder men biter man ihop och samarbetar så vänder det.

Den goda sidan vinner alltid som det heter, hehe
 

DeletedUser285

Guest
Du vet lika mycket om TLoW som Stevie Wonder vet om färger Opeth. Enda skillnaden är att Stevie Wonder har den självrespekten att inte försöka sig på beskriva färgskalan. Gör dig själv en tjänst och sluta svamla ;)

Jaså? :)
SKumt då att 10-15 personen ansökte till oss i denna veva som vi prata om..
Men men..

Bektar.. Jag erbjöd er detta för ca 2 månader sen..
Ni tackade nej..
Nu får ni stå ert kast :)
 

DeletedUser2204

Guest
Opeth, det var länge sen Tlow bytte sida. U still mad, bro? Låter så iaf. Danzap, allianserna funkar ju, inget fel på dem. Fel på vissa spelare men inte på alliansen. Ni har också era spelare som ligger "efter" dvs. spelare som är med då och då.
 

DeletedUser

Guest
Opeth, det var länge sen Tlow bytte sida. U still mad, bro? Låter så iaf. Danzap, allianserna funkar ju, inget fel på dem. Fel på vissa spelare men inte på alliansen. Ni har också era spelare som ligger "efter" dvs. spelare som är med då och då.

Absolut, våra allianser fungerar hur bra som helst.
Alla drar sitt strå till stacken och långsamt börjar era spelare utrotas...nice va? ;-P
 

DeletedUser2204

Guest
ärligt talat danzap, jag ser inte utrotningen i det hela? Vilka spelare är det som utrotas?
 

DeletedUser285

Guest
Metallica sluta va p12 och va p17 ist ;)
Klart jag inte är besviken på dem.
Frågasätter bara om deras val badet bästa för dem.

Statistik ljuger inte och enligt statistiken sjunker alla allianser på sagittis sida förutom dem medans alla på vår sida frodas bra.
Lär dig läsa statistiksidan så kan vi prata igen.
 

DeletedUser2204

Guest
Opeth, Alltid rolig att diskutera med dig, råder dig att komma på något nytt än p12. Tips? jag ifrågasätter inte statistiken jag ifrågasätter faktumet att danzap säger att spelare utrotas och enligt mig så är man utrotad om man är borta från kartan. Liten men viktig skillnad.
 

DeletedUser285

Guest
bryr mig inte om ert bråk svarade på det du skrev till mig..
 

DeletedUser378

Guest
Tar mig orken att göra en sammanställning av all statistik som finns tillgänglig.

Sagittis
Saggitis 92 vs 93 Rokkoko
Saggitis 31 vs 40 Demons
Saggitis 1 vs 7 Black Death Elite
Saggitis 124 vs 140 Alla (-16)

Rokkoko
Rokkoko 93 vs 92 Sagittis
Rokkoko 35 vs 4 Sagittis X
Rokkoko 30 vs 64 The League of Wolves
Rokkoko 271 vs 14 Numeros
Rokkoko 429 vs 174 Alla (+255)

Demons
Demons 37 vs 31Sagittis
Demons 40 vs 17 Sagittis X
Demons 0 vs 0 The League of Wolves
Demons 14 vs 0 Numeros
Demons 91 vs 48 Alla (+43)

Black Death - Elite
Black Death - Elite 7 vs 1 Sagittis
Black Death - Elite 21 vs 1 Sagittis X
Black Death - Elite 46 vs 2 The League of Wolves
Black Death - Elite 0 vs 0 Numeros
Black Death - Elite 74 vs 4 Alla (+70)

Numerus
Numerus 14 vs 271 Rokkoko
Numerus 0 vs 14 Demons
Numerus 0 vs 0 Black Death Elite
Numerus 14 vs 285 Alla (-271)

The League of Wolves
The League of Wolves 64 vs 30 Rokkoko
The League of Wolves 0 vs 0 Demons
The League of Wolves 2 vs 46 Black Death Elite
The League of Wolves 66 vs 76 Alla (-10)

Sagittis X
Sagittis X 4 vs 35 Rokkoko
Sagittis X 17 vs 40 Demons
Sagittis X 1 vs 21 Black Death Elite
Sagittis X 22 vs 96 Alla (-74)
 

DeletedUser678

Guest
Opeth, Alltid rolig att diskutera med dig, råder dig att komma på något nytt än p12. Tips? jag ifrågasätter inte statistiken jag ifrågasätter faktumet att danzap säger att spelare utrotas och enligt mig så är man utrotad om man är borta från kartan. Liten men viktig skillnad.

Ingen har beskyllt zappen för att vara smart :) <3
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat danzap, jag ser inte utrotningen i det hela? Vilka spelare är det som utrotas?

När en allians blir såpass överkörd att spelare ledsnar och lägger ner sitt spelande så tycker jag det är en start på utrotning precis som jag skrev.
Sedan kanske du borde ta det som skrivs här med en klackspark ibland min vän!
 

DeletedUser2204

Guest
Ja, vissa tycker väl olika. Och om du tycker att det så förstår jag det men jag själv(och andra) tycker säker att utrotning är annorlunda.
 

DeletedUser285

Guest
Vill tacka Loth för siffrorna..
Visar på det som jag känt ett bra tag nu på Eta..
 

DeletedUser285

Guest
Får väll lägga upp aktuell statistik mellan de olika lägren så kan vi följa utvecklingen lite bättre..

Sagittis: 2149 städer - 24,078,580p
Sagittis X: 786 Städer - 8,117,403p
Numerus: 690 Städer - 7,043,410p
TLoW: 134 Städer - 1,399,866p
Custos: 48 Städer - 430,060p

Totalt: 3807 Städer - 41069319p

Rokkoko: 1836 Städer - 20,103,822p
Demons: 1047 Städer - 10,217,141p
BD - Elite: 787 Städer - 9,246,326p
BD - Academy: 256 Städer - 2,866,923p

Totalt: 3926 Städer - 42434212p
 

DeletedUser

Guest
Ja, vissa tycker väl olika. Och om du tycker att det så förstår jag det men jag själv(och andra) tycker säker att utrotning är annorlunda.

Oups, hade visst rätt i att början av utrotningen hade börjat.
Där försvann vargarna och är nu ett minne blott.

Its tough to be me.....;-P
 
Topp