Sökes "Mysig" Allians

DeletedUser2279

Guest
Ensammen tjej i nordvästra h55 söker en mysig allians där hon kan fördriva sin tid här på Xi.

Lämna en kommentar om intresse finns.

Kram
Jossan
 

DeletedUser

Guest
haha sök till min allians (Piraterna) den e min vill också ha det lite mysigt i servern :D
 

DeletedUser2279

Guest
Lycka till, du har ingen erfarenhet!

Haha ursäkta?

Tidigare Rank 1 på Kappa i Poäng Anfall Deff och Kämpar samtidigt.
Under samma tidsperiod som Kappa innehade jag även Rank 1 i Poäng Anfall och Kämpar på Lambda och Rank 3 i försvar.
Innehar just nu Rank 3 i poäng på Nu (trots start 1 månad efter serverstart) och rank 1 i Anfall och Kämpar.

Och som största merit skriver jag in att jag 21 dagar in på Lambda servern var mer än dubbelt så stor som rank 2.

Så rara du tala om för mig vad du har för erfarenhet?

Kram på dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha ursäkta?

Tidigare Rank 1 på Kappa i Poäng Anfall Deff och Kämpar samtidigt.
Under samma tidsperiod som Kappa innehade jag även Rank 1 i Poäng Anfall och Kämpar på Lambda och Rank 3 i försvar.
Innehar just nu Rank 3 i poäng på Nu (trots start 1 månad efter serverstart) och rank 1 i Anfall och Kämpar.

Och som största merit skriver jag in att jag 21 dagar in på Lambda servern var mer än dubbelt så stor som rank 2.

Så rara du tala om för mig vad du har för erfarenhet?

Kram på dig.
älskar denna tjejen :D <3
 

DeletedUser

Guest
Haha ursäkta?

Tidigare Rank 1 på Kappa i Poäng Anfall Deff och Kämpar samtidigt.
Under samma tidsperiod som Kappa innehade jag även Rank 1 i Poäng Anfall och Kämpar på Lambda och Rank 3 i försvar.
Innehar just nu Rank 3 i poäng på Nu (trots start 1 månad efter serverstart) och rank 1 i Anfall och Kämpar.

Och som största merit skriver jag in att jag 21 dagar in på Lambda servern var mer än dubbelt så stor som rank 2.

Så rara du tala om för mig vad du har för erfarenhet?

Kram på dig.

Hehe lugna dig knodden. =) Jag vet mycket väl vem du är. Däremot har du inte en suuuusning om vem jag är. 1-0 Catsching! :p
 

DeletedUser2279

Guest
Hehe lugna dig knodden. =) Jag vet mycket väl vem du är. Däremot har du inte en suuuusning om vem jag är. 1-0 Catsching! :p

Vilket innebär att antingen har du inte spelat sedan Kappa startade och är gammal och rostig(lever på gamla bedrifter) eller så har du inga som helst bedrifter sedan dess.

1-2
 

DeletedUser

Guest
Vilket innebär att antingen har du inte spelat sedan Kappa startade och är gammal och rostig(lever på gamla bedrifter) eller så har du inga som helst bedrifter sedan dess.

1-2

Mina största bedrift är att jag spann julkalendern idag. Det kan du se under min profil. Fick tom en medaljong. Har spelat sedan Beta och i jämförelse med dig har jag erfarenhet likt Fader Foura, du vet han som sitter och ugglar i tornet på fångarna på fortet.
 

DeletedUser2279

Guest
Du är bra duktig du solarn! Är så man blir stolt över dig <3
 
Topp