Ryktas att

DeletedUser

Guest
Ryktas att alliansen upplöstes efter 24 timmar i krig LOOOOL:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har börjat med Grepolis igen sedan tiden på Eta. Ryktas att jag vill veta vad som har förändrats sedan dess.

Ryktas även att jag tycker synd om er som måste stå ut med Darkforce. På Tribalwars.se har han inofficiellt blivit utsedd till forumets värsta troll, värsta p12a, minst respekterade spelare och har till och med blivit mer hatad än mesut29 och Nico.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har börjat med Grepolis igen sedan tiden på Eta. Ryktas att jag vill veta vad som har förändrats sedan dess.

Ryktas även att jag tycker synd om er som måste stå ut med Darkforce. På Tribalwars.se har han inofficiellt blivit utsedd till forumets värsta troll, värsta p12a, minst respekterade spelare och har till och med blivit mer hatad än mesut29 och Nico.

Jag är TW spelarens store bror.....
 

DeletedUser

Guest
En intressant sak är denna lilla konversation vi hade:

lookas.jpg


Ifall du är "darkforce på TWs storebror", hur kan du då veta vem Lukas, aka Atoubish är? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har börjat med Grepolis igen sedan tiden på Eta. Ryktas att jag vill veta vad som har förändrats sedan dess.

Ryktas även att jag tycker synd om er som måste stå ut med Darkforce. På Tribalwars.se har han inofficiellt blivit utsedd till forumets värsta troll, värsta p12a, minst respekterade spelare och har till och med blivit mer hatad än mesut29 och Nico.

jopp du skulle har set vad han skrev på aliansens skype sida.

inte längre ska jag står ut med honom grundade en ny alians för att störtar the union

ryktas att darkforce skriver ossaningar till våra aliansmedlemar.

ryktas att the union sjunker i påäng

ryktas att vi går upp i påäng som fasan
 

DeletedUser

Guest
ryktet, rykten, rykterna, rykte, rykta, ryktes, ryktas,

Det ryktas att denna värld skulle varit ännu intressantare om katapultens funktion "stenhagel" skulle kunna forskas fram. :cool:

Därmed ryktas det att Defftrupper kommer finnas överflödiga.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag upptäckt vilken allians som är serverns skämt! hahaha
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alliansen "Indian-stammen" kickar sina spelare som inte uppfyller alliansens "höga" nivå, eller låter andra medlemmar vara under hårt tryck av en mindre allians. Men vad kan man förvänta sig av en allians som mass-rekryterar allt som kommer i deras väg :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att alla lösa går om har gått förbi reuonion och ligger nu på första platsen
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag leder en alians som är 3 gånger större än aliansen på rank 2

Reunion 918180
Mbwa Mwitu 321210
 
Topp