Reservera

DeletedUser

Guest
Jag undrar vad "reservera"-knappen är till för när man tittar på en spelares infosida. Jag hittar inga svar varken i forumet eller på wikisidan.
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Efter den nyaste uppdateringen så kan du reservera städer. Det gör du genom att trycka på staden så infosidan kommer upp och där har du ett alternativ som heter reservera. Det innebär att det kommer komma upp en markör över staden så resten i din allians vet att du har bokat staden. För att se alla reservringar så trycker du på Allians och där finner du Reservringar.

Hojta till om det var nåt annat du menade.

MvH/Dejarl
 

DeletedUser2311

Guest
Väldigt smidigt med reseveringsverktyget.

Men skulle bli ännu bättre att man även kan bestämma sig för att visa vilken stad man reserverat i sitt alliansförbund också. (givetvis skall det vara valbart om man vill visa eller ej)
 

DeletedUser2500

Guest
en fråga
hur fungerar det med denna så kallade lyckan ?

ja har på mina attacker , ungefär 75 st mitt snitt på dem ligger på ca -20
har tyvärr inte så många kvar tyvärr

mina sista 8 ligger de mellan -14 .-21.-21.-22.-24.-24.-26.-27

ja har haft ett plus någon gång tror ja i december månad eller de var kanske november , inget skämt utan ren fakta
 

DeletedUser176

Guest
en fråga
hur fungerar det med denna så kallade lyckan ?

ja har på mina attacker , ungefär 75 st mitt snitt på dem ligger på ca -20
har tyvärr inte så många kvar tyvärr



mina sista 8 ligger de mellan -14 .-21.-21.-22.-24.-24.-26.-27

ja har haft ett plus någon gång tror ja i december månad eller de var kanske november , inget skämt utan ren fakta

ingen som vet hur det fungerar inte attackerat så mycket på achilles den sista tiden men känner igen det från zeta.. det du skriver är nog normalt för dem flesta
 
Topp