"Rekrytera trupper i bondbyar (är det sant?)"

DeletedUser

Guest
Kan man fortfarande begära råvaror/plundra råvaror under den tiden?
 

DeletedUser

Guest
Ifall jag kommer ihåg rätt så kan du inte begära trupper, och sedan resurser inom de tolv timmarna. Jag kan komma ihåg fel, men har för mig att det var så i betan.
 

DeletedUser1880

Guest
Ifall jag kommer ihåg rätt så kan du inte begära trupper, och sedan resurser inom de tolv timmarna. Jag kan komma ihåg fel, men har för mig att det var så i betan.
Det låter mest logiskt, allt annat skulle förvåna mig. Då skulle åtminstone jag se till att begära trupper HELA tiden. ;)
 

DeletedUser973

Guest
för er som inte kommit på det än så är det extremt ovärt att rekrytera trupper, den som tänkte ut den där tiden å antalet trupper kan inte mått bra för stunden.

12 timmar för bara 4 trupper.. halvera tiden så skulle jag iaf fundera på att rekrytera trupper.

och nej, man kan inte begära råvaror eller plundra under tiden.
också rätt ologiskt, plundra borde man kunna, eftersom plundra e ju nått man gör med våld, bondbyn går ju inte med på att bli plundrad, så varför ska man behöva vänta 12 timmar.
 

DeletedUser

Guest
för er som inte kommit på det än så är det extremt ovärt att rekrytera trupper, den som tänkte ut den där tiden å antalet trupper kan inte mått bra för stunden.

12 timmar för bara 4 trupper.. halvera tiden så skulle jag iaf fundera på att rekrytera trupper.

och nej, man kan inte begära råvaror eller plundra under tiden.
också rätt ologiskt, plundra borde man kunna, eftersom plundra e ju nått man gör med våld, bondbyn går ju inte med på att bli plundrad, så varför ska man behöva vänta 12 timmar.

jag skulle inte ens tänka tanken att rekrytera trupper även fast tiden halverats, den ska trippleras (eller vad det nu heter när man gör så att det är tre gånger snabbare) om jag ska tänka om jag ska

Over and Out :cool: :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om det tar 20 min på lvl3 att få 70*3 resrsenheter, borde 1 slungkastare inte ta längre tid än 30 min att framställa och 4 st. inte mer än 4h
 

DeletedUser1115

Guest
borde inte tiden för trupperna bli kortare när man har uppgraderat bonnbyn:confused:
 

DeletedUser378

Guest
Dessvärre verkar det som om tiderna förblir detsamma även om du uppgraderar dina bondbyar.
 
Topp