Rankingen uppdateras inte?

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om detta gäller bara mej, men totalpoängen uppdateras inte.
Varje enskild stads poäng växer nog då staden växer, men den totala summan stampar på stället.

Webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox

Översikt på buggen: Rankingen står stilla

Skärmdumpar: Vi vet alla var man hittar totala summan poäng man har. Under informationen om spelaren eller på ranking listan över världen, eller alternativt alliansen.

Hur ofta: Ända sedan gårdagen och även efter allt fixas

Vad uppstår: Högerklick → refresh, men totalpoängen uppdateras inte


Vet inte om detta är något smått som går att åtgärda lätt. Men om detta visar sig behöva en till återställning hit eller dit så kan rankingen för min del få stå på ställe!

Tänkte bara meddela om ingen annan lagt märke till det.
 

DeletedUser

Guest
Jo, har märkt det. Men ibland tar det tid innan det syns.

Så ha tålamod bara, poängen dödar ingen ändå.:)




Jag är ju inte dum egentligen, har bara otur när jag tänker.
 

DeletedUser

Guest
Jo, har märkt det. Men ibland tar det tid innan det syns.

Så ha tålamod bara, poängen dödar ingen ändå.:)




Jag är ju inte dum egentligen, har bara otur när jag tänker.

Jo det stämmer, tänkte bara meddela.
Hoppeligen är det bara en liten delay i systemet, dock har det varit hela dagen :/
 

DeletedUser

Guest
finns det någo som fungerar just nu som det skall.. Vill inte vara skeptisk och alldeles för tjatig men utan KP och poängrankningen så är spelet inte intressant att spela längre. HAr attackerat flera ggr idag efter omstarten och inte fått en enda poäng. Försöker få tillräckligt att kunna erövra de städer jag har just nu revolt på men icke...

Sista frågan är: ligger de poängen någonstans eller är helt förlorade. När buggen hittas kommer de poängen "ramla in" på konto eller får man börja om igen???


MVH
 

DeletedUser

Guest
Vi arbetar just nu på rankningen också. :)
Trevligt att höra, märkte just att det fungerar igen :)

Är dock även, som föregående skrivare, intresserad av hur buggen med Krigspoängen urartar sig. Hoppeligen är även det en liten delay i systemet..
 

DeletedUser

Guest
jag fick inte heller mina kp tidigare men nu har de ramlat in:p och har också märkt är lång delay på totalpoäng
 
Topp