Övrigt Radering av städer?

DeletedUser2377

Guest
Jag har i tre år spelat på den (har det visat sig) rätt meningslösa världen Hyperborea (den där man bara kan ta över spökstäder och där man aldrig blir av med en stad - om man inte blir ett spöke själv...).

Har gått solo sedan länge, för i just den världen tjänar man på att vara ensam eftersom man då blir anfallen av andra spelare/allianser, och därmed får man ännu mer KP.

Nu har jag dock tröttnat och vill egentligen lägga av helt, men jag kan liksom inte bara lägga mig ner och dö. Än mindre vill jag att mina städer ska tillfalla vissa andra spelare som jag inte anser vara värda att ta över dem. Därför undrar jag hur man kan radera städer?

Ett sätt är ju att rasera städerna, men det kommer ju att ta år...

Om jag raderar ett konto - raderas städerna då, eller blir de bara spökstäder?

Om jag väljer "Börja om", vad händer då? Börjar jag bara om och alla mina städer blir tillgängliga för alla, eller försvinner städerna?

Jag börjar bli innerligt trött på att bara bygga, plundra lite, men mest av allt bara starta stadsfester...

Vilket är egentligen målet med Hyperborea, och när slutar den världen?
Det finns liksom ingen morot kvar... och därför vore det intressant att få veta vad som är tanken med den.



Hoppas på konstruktiva svar.

/Daidalos
 

DeletedUser2477

Guest
Syftet med Hypo servern är tex för spelare som vill öva upp sig och bekanta sig med spelet utan att ha stressen över att förlora en stad och de spelare som inte vill få sina städer erövrade,och för att ha en annan variant på en server.

Radera ett konto kan man göra i inställningar och tar ca 1 vecka och därefter blir spökstäder.
Börja om är, att startar du om så blir dina städer spökstäder det ögonblicket du gör detta och du börjar med en ny stad,vilket du kan lämna utan att bygga på den så blir den spökstad så småningom,eller välja att inte börja.

Det du kan göra är att berätta till din allians när du ska spöka så de kan ta städerna före fienden.

Vill du ha mera utmaning så får du börja på de andra servarna som är belägring eller revolt världar.

smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Topp