Protest

DeletedUser

Guest
haha ja bara drygar mig ^^ fan klockan e halv 1 palla ens vara seriös nu ^^: funderar på att skicka ett "drygt" anfall på någon så dom blir lite rädda haha :D

Bjarke föresten kollat nått på allians ranking listan?. du kanske ser vad som e påväg att hända? ^^.. oanat? :D
 

DeletedUser

Guest
Fattar jag väl :D


Vänta du ska du få se. Merga kan alla göra ;) Det handlar om skills min vän.

Kolla snitt och antal spelare så faller det lite platt ;)

Sålänge vi ligger 400 000 poäng före på offranken så...... Hajjar du vad jag menar ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fattar jag väl :D


Vänta du ska du få se. Merga kan alla göra ;) Det handlar om skills min vän.

Kolla snitt och antal spelare så faller det lite platt ;)

Sålänge vi ligger 400 000 poäng före på offranken så...... Hajjar du vad jag menar ;)

hehe snittpoängen är ju sanrt förbi er så de e lungt ^^.. off ranken e klart svår att klå. kul dock att NWO kom ikapp rätt bra på er ändå att vi skapades nästan 1 månad efter er. Sagittis har ju tidigare varit ganska passiva på off fronten. Induviduellt sett så ska vi kanske lägga ner offranken? :p

Ner offensiv spelare än mig hittar du inte på nån server. finns såklart folk med mer offpoäng än mig, men då e servrarna gammla. du kommer få se. ja sitter med fulla offstäder hela tiden typ ^^ vill ja kan ja plocka 1 stad själv av er när ja vill i istortsett men vill tyvärr inte ha nån stad av er just nu ^^. tänkte ta tillbaka min stad sedan nån dag, din grann stad :p
 

DeletedUser

Guest
Fattar jag väl :D


Vänta du ska du få se. Merga kan alla göra ;) Det handlar om skills min vän.

Kolla snitt och antal spelare så faller det lite platt ;)

Sålänge vi ligger 400 000 poäng före på offranken så...... Hajjar du vad jag menar ;)

Nu ryktas det väl att det är VU'n som gäller i sista läget... Att anfalla på måfå hjälper inte mycket i slutändan ;)

Sen, merge.. jo, men vad är Rokkoko? Jo, en premade.. Hmm. Gradskillnad?
 

DeletedUser378

Guest
Nu har ni hamnat helt off-topic. Vill inte ha mer rykten i den här tråden utan vill ha bidragande inlägg om vad gäller moderatorer etc. Vilket var ämnet för den här tråden.

Exakt när vi sätter in en ny moderator är lite oklart men kan lova att vi jobbar på det.
 
Topp