Protest

DeletedUser

Guest
Vill ha Ambjorn eller Agne eller någon annan som moderator här. Ingen som kör på Eta en som inte bryr sig om vad som händer på Eta. Och inte håller på någon sida.

Plus tkr premium ska stängas av går aldrig ha en rättvis kamp emot ngn som har gratis guld för den är moderator :/

Mina åsikter!

ifall det är som i tw så är det så att de får inte gratis guld, utan de får förvaltare och de funktionerna gratis, inte guld för att halvera byggnadstid. Dock så kan jag ju ha fel.
 

DeletedUser

Guest
Ni överskattar moderatorernas makt ganska mycket.

Att vara städgumma på forumet ger inte mycket fördel i spelet mer än lite guld som man kan använda.
Det är väl i sig en fördel men ändå ganska marginell.

Som moderator bör man hålla sig neutral på den delen man har ansvar för men ser ingen anledning till att vara neutral på andra servrar.
 

DeletedUser

Guest
Ni överskattar moderatorernas makt ganska mycket.

Att vara städgumma på forumet ger inte mycket fördel i spelet mer än lite guld som man kan använda.
Det är väl i sig en fördel men ändå ganska marginell.

Som moderator bör man hålla sig neutral på den delen man har ansvar för men ser ingen anledning till att vara neutral på andra servrar.

Det handlade inte om fördel på servern på det sättet. Nu kan jag ju vara felinformerad, men straffpoäng som ackumulerar på forumet och leder till avstängning kan även leda till avstängning i spelet. Har jag fel så rätta mig gärna.

Min poäng är att även med de godaste intentioner kan en bias leda till att det blir problem. Sen att det är väldigt osannolikt och för det mesta bara små problem ändrar ju inte på principen att det är fel.
 

DeletedUser

Guest
Håller ju inte med om att det är fel så.. Men Forum och spel är skilda åt som jag fattat det. Så straffpoäng här leder inte till avstängning in game.
 

DeletedUser1595

Guest
Jag, som är delaktig i denna stängning av forumsdelen, hoppas innerligen att den startas upp snabbt igen!

För er info om partiska moderatorer så fick jag 3 straffpoäng för mitt inlägg och jag kan väl i efterhand säga att jag sjönk till en nivå som jag inte gjort förut. Ber Team Fix om ursäkt även om det kanske inte hjälper ngt. Jag har iaf försökt.

Hoppas på fler roliga strider och verbala bataljer i ryktas-delen
 

DeletedUser

Guest
Fick också 3 straffpoäng för att jag sade "du uppför dig seriöst som en uppblåst barnunge."

Så, är väll skyldig jag med och hoppas att vi hittar en mod snart.

jag kommer inte gå över gränsen igen. (iaf där jag tror den ligger, då det är rejäl skillnad mellan grepolis och tw.net)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eftersom ryktes tråden är låst, så sprider jag ett rykte just nu..

Saker är pågång på ETA håll ögonen öppna på ranking listorna :)
 

DeletedUser1915

Guest
Jadu Heffi, har märkt detta ;)

Men till topic, hur "snabbt" får vi en moderator?
 

DeletedUser

Guest
Om modereringen går ut på att straffa folk för att de "beter sig som barnungar" så hoppas jag att den nya moderatorn låter vänta på sig tills man kan tillsätta 'rätt' person.
 

DeletedUser

Guest
var lite otydlig, glömde skriva ett ord. Var att jag hade sagt detta till tam fix.
 

DeletedUser

Guest
ja det är så att även om den man skriver till/om inte tar illa vid sig så finns det barn som läser det vi skriver eller föräldrar som inte tycker att grepolis är ett lämpligt spel för barnen pga språkbruket i forumet,alla åldrar spelar grepolis.jag tar inte åt mig personligen vad man skriver om team fix så det e lugnt ni som blev/är irriterade på team fix det kommer ni vara så länge ni befinner er på fel sida ;)..jag fick inga straffpoäng försöker hålla mig inom regelverket fast man ibland vill gå över gränsen.
 

DeletedUser

Guest
ja det är så att även om den man skriver till/om inte tar illa vid sig så finns det barn som läser det vi skriver eller föräldrar som inte tycker att grepolis är ett lämpligt spel för barnen pga språkbruket i forumet,alla åldrar spelar grepolis.jag tar inte åt mig personligen vad man skriver om team fix så det e lugnt ni som blev/är irriterade på team fix det kommer ni vara så länge ni befinner er på fel sida ;)..jag fick inga straffpoäng försöker hålla mig inom regelverket fast man ibland vill gå över gränsen.

ska ju inte diskutera ban på forum men tycker knappat språkbruket är direkt illa...

sedan för er info skulle jag tror att det knappt finns en enda spelare som är yngre än mig (som läser forumet)
 

DeletedUser

Guest
Ja tycker denna tråden håller på å spåra ut nu, alltså helt seriöst oj oj oj, dags att låsa kanske???????????
 

DeletedUser

Guest
Ja tycker denna tråden håller på å spåra ut nu, alltså helt seriöst oj oj oj, dags att låsa kanske???????????

snart blir det väl straffpoäng för spam, men jaja.

Vi protesterar mot att inte ha en ryktas tråd.

Men gaffel, ni kunde väl ha låst tråden när ni hade sagt vad ni kunde.
 

DeletedUser

Guest
Den är väl bra? Förtydligar syftet och orsaken till Administratörer. Bättre då att få saken belyst innan de väljs och frågor blir belysta.
 
Topp