problem med servern

DeletedUser

Guest
det är lite konstig md mitt theta konto för den hacka hela tiden den är jätte långsam man måste vänta länge tills man kan t.ex gunsta alla andra server går bra som de ska gjöra men just ppå tehta är det konstig trodde först att det var min dator men de kan det ju inte var för att mina andra server funker som de ska

mvh entersandman1607
 

DeletedUser

Guest
Inte hört något om att några andra skulle ha några problem. Om du fortfarande har det så testa att ta bort kakor och rensa cachen.
 

DeletedUser

Guest
Inte hört något om att några andra skulle ha några problem. Om du fortfarande har det så testa att ta bort kakor och rensa cachen.

Hehehe

Grattis till posten får man väl säga Zigvard :) Otroligt roligt att du uttalar dig på detta sättet! Vet att många av oss var lite frustrerade på just det svaret du gav nu, när vi la in tickets till Gaffel & co ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehehe

Grattis till posten får man väl säga Zigvard :) Otroligt roligt att du uttalar dig på detta sättet! Vet att många av oss var lite frustrerade på just det svaret du gav nu, när vi la in tickets till Gaffel & co ;)

Haha jag vet, men när det gäller en enskild spelare som upplever att en sida går långsamt så kan det faktiskt vara svaret. Hade det varit fler som klagat över det hade jag inte svarat så.
 

DeletedUser

Guest
vad mear du med att ta bort kakor och rensa chachen

Använder du Firefox så trycker du längst upp till vänster där det står firefox, sedan historik näst längst upp till höger och därefter rensa ut tidigare historik. (Du kan också bara trycka ctrl, shift och delete så får du upp fönstret direkt.

Där väljer du sen kakor och cache och sen hur lång tid tillbaka du vill radera. Då tömmer du webläsaren på gammal information som ibland kan göra att det tex går långsammare och andra småfel.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte mest på hur lång tid tillbaka du raderar.
Längst upp kan du välja All historik och då tömmer du hela alla kakor och all cache som du någonsin fått. Om det är så att problemet fortfarande finns kvar efter det så bör du kontakta supporten.
 

DeletedUser378

Guest
Våra spel är som bäst anpassade för FireFox.

Var vänlig ladda ner en ny webbläsare, exempelvis mozilla firefox som du kan ladda ner gratis och lagligt här. Efter detta skall problemet vara löst och du kan återigen spela på som vanligt.

Detta är en teknisk fråga. Andra webbläsare läser CSS, koder m.m olika, vilket har visats sig tydligt. Vi rekommenderar därför Firefox för att få ut 100% spelupplevelse på Grepolis.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
Inte hört något om att några andra skulle ha några problem. Om du fortfarande har det så testa att ta bort kakor och rensa cachen.

Ingen annan som har problem ? du verkar vara påläst
Jag har sett en tråd som påpekat just detta problem en längre tid men ingen verkar bry sej så mycket
 

DeletedUser

Guest
Ingen annan som har problem ? du verkar vara påläst
Jag har sett en tråd som påpekat just detta problem en längre tid men ingen verkar bry sej så mycket

Visa gärna den tråden som kan kopplas samman till att Theta går långsammare vid detta tillfälle.
 
Topp