Övrigt Problem med appen?

DeletedUser

Guest
Fick ett HK på mig idag, satte igång milisen och logga ut. Nästa gång jag loggar in har jag fått betydligt fler anfall på mig och staden är tom, fast inte telefonen vibrerat.

Blev nyss attackerad när jag satt vid datorn, inget hände på telefonen tills jag öppna den.

Ibland vibrerar telefonen när anfallet landar?!?

Stabilt.
 

DeletedUser

Guest
Hej fuzz!

Vi har noterat info'n och skickar den vidare.
Men detta är något som har återkommit då och då.
Mitt tips till dig är att inte lita så blint på appen utan försöka hålla ett öga på dina städer även utan den..
För det kommer annars eventuellt bita tillbaka igen som skedde igår.

//Tannhäuser
 

DeletedUser2477

Guest
Lägger till en liten sak,det är helt utanför Innogames kontroll om en mobil användare har kontakt med nätet hela tiden. Om mobilen inte har Internet täckning (vilket händer emellanåt) när push meddelandet går ut så missar man trudelutten. :) (säger inte att det är så jämt men händer då och då)
 
Senast redigerad av en moderator:

Hallström

Member
Kan väl tillägga att ibland så kommer trudelutten på appen en bra stund innan anfallet visas på datorn, blir lite nervös då :)
 

Hallström

Member
Kan vara för att man lagt osynlighetshjälm

Nope, sitter och glor på datorn och appen pinglar sen tar typ en till tre minuter innan anfallet syns på datorn, sen kan det hända att det försvinner efter ett par sekunder pga osynlighetshjälmen.
Dock så pinglade appen inte alls idag på ett anfall, men kunde kvitta när man ändå satt vid datorn :p
 

DeletedUser1290

Guest
Kan väl tillägga att ibland så kommer trudelutten på appen en bra stund innan anfallet visas på datorn, blir lite nervös då :)
Tror det snarare har med uppdateringen av sidan och ditt nät att göra. Så har det varit för mig hela tiden och ofta ser jag inte anfallet förrän jag uppdaterar sidan manuellt. Men eftersom man har mobilen i närheten spelar det ju ingen roll ;)
 

DeletedUser1978

Guest
Tycker att det borde gå att göra pilarna större när man ska byta stad vid exempelvis skick av anfall och stöd. Nu ploppar ofta stadslistan upp när man ska byta stad, för att pilarna är så små. Storleken på pilarna är helt ok när man är i är i stadsvy/kartvy läge. Bra storlek då.

BRA
430133a671.png


DÅLIGT
1fa7ee9ccb.png
 
Topp