Personliga utmärkelser visas fel.

DeletedUser

Guest
Jag har fått utmärkelsen 'Dagens plundrare' någon gång och de har visats med rätt datum och info när man drar muspekaren över dom.
Nu så har alla de utmärkelserna samma datum och endast den första har info.

Jag har provat med FF15 och IE9.

plundrare.png
 

DeletedUser

Guest
Jag har fått utmärkelsen 'Dagens plundrare' någon gång och de har visats med rätt datum och info när man drar muspekaren över dom.
Nu så har alla de utmärkelserna samma datum och endast den första har info.

Jag har provat med FF15 och IE9.

Visa bilaga 449

För att få så där många plundrautmärkelser på en dag måste man vara extremt bra på att plundra :D
 

DeletedUser

Guest
Jag har sett det där på flera stycken. Jag har inte kollat runt om det är så för alla men jag kan säga att både jag och rubyman har så här på våra utmärkelser, vi ser det även på varandra.

Själv använder jag Google Chrome, notera att Palle76 säger att han har problemet både på FF och IE.
 

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Vi är medvetna om denna buggen och som det ser ut nu så kommer den att fixas efter nästa uppdatering.
Vi tackar för ert tålamod.

Väl mött!
 

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Vi är medvetna om denna buggen och som det ser ut nu så kommer den att fixas efter nästa uppdatering.
Vi tackar för ert tålamod.

Väl mött!

låter bra själv tycker jag inte det spelar så stor roll så länge inte hälften av medaljerna försvinner :) men visst skulle man få en medalj för mest erövringar under riktiga erövringstider när alla erövrar överallt tillexempel så är det ju rätt kul om folk vet att man fick just då :)
 

DeletedUser

Guest
God kväll på er.

Då uppdateringen har passerat så vill jag dubbelkolla om era problem kvarstår eller om det har löst sig.

Upplever ni samma problem?
 

DeletedUser

Guest
Samma problem fortfarande tyvärr..

utmrkelser-1.png
 

DeletedUser

Guest
De visas fortfarande fel men utmärkelser som man fått innan 2012-10-23 tror jag visas rätt.
Utmärkelser efter 2012-10-22 visas flera gånger.
Alla utmärkelser som man fått på olika datum visas men vissa visas flera gånger.

feldatum.png
 

DeletedUser378

Guest
Förstod jag dig rätt att du upplever problemet igen på dagens anfallare?

Med vänliga hälsningar

Lothoria
Support och Forumchef
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
ne fick den bara en gång men det vissa typ 30 gånger med samma datum
 
Topp