Otroligt besviken på Grepolis Support teamet!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vill bara uttrycka min väldigt djupa besvikelse över de i grepolis teamet som jobbar på supporten och ska se till att reglerna följs.

En spelare skickade ett PM till mig med en väldigt grov förolämpning(det grövsta man kan säga till någon som kommer från länderna runt medelhavet), jag i min tur rapporterade in det och spelaren fick ingen som helst bestraffning förutom en helt osynlig ban.

Spelaren i fråga, SPELARNAMN FRÅN ALLIANS X, kallade min mamma en grym k*ksugerska h*ra.


Att Grepolisteamet inte bestraffar sådant beteende är för mig helt oacceptabelt!

För mig så räcker inte förklaringen "Hurvida ni utnyttjar att han går att anfalla under bann eller inte är inget som vi tar ansvar för. Möjligheten fanns där.". Spelaren spelar fortfarande utan några som helst kännbara efterföljder och han har inte heller bett om ursäkt för vad han sagt.

Jag som betalande spelare som lägger ner flera tusen om året på detta gratisspel ska inte behöva ta skit från andra spelare på detta äckliga vis. Jag ska inte heller behöva ta tomma ord från supporten som inte ser till att reglerna efterföljs.

Då Supporten inte vill hjälpa mig och jag inte vill tjafsa med dem så begär jag en offentlig förklaring här på forumet från Gaffel varför grepolis teamet inte ser till att reglerna följs och inte bestraffar spelare som bryter mot dem på ett adekvat sätt.

Förväntar mig
1) Förklaring från Gaffel
2) SPELARNAMN får en riktigt kännbar bestraffning
3) Ursäkt från spelaren
4) Ursäkt från supporten

Eftersom ni har en tendens/böjning till att radera trådar ni finner obekväma informerar jag er att raderas detta inlägg utan att problemet lösts så tar jag ärendet vidare till nästa instans, dvs tyskarna.

Mvh
En otroligt otroligt besviken sakii
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser4

Guest
Hej sakii.

Var så vänlig och skriv in ett supportärende på frågan, så ska vi se över vad som skett och vad som gäller.

Forumet är som många gånger tidigare sagt, inte rätt plats för ärenden/överträdelser gällande spelet.

Jag har ingen aning om vad du pratar om, därför hänvisar jag dig nu till supporten så vi kan reda ut det.

Tackar på förhand och stänger därmed tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp