nytt guld eller ta bort uppdragen

DeletedUser

Guest
Jag har kommit på ett litet "problem" och som då jag har fått en ide oförslag om.

Jag förlorade en stad förut, så då började jag om, detta resulterade i att de uppdrag som kommer upp till vänster på skärmen. (Jag spelar bara i appen)
Blir det att "låsa" sig. Som exempelvis "snabba på byggandet av en byggnad" eller andra ställen när du måste spendera guld. Jag är en utav många som inte har råd att lägga ut mycket på spelet, o eftersom man har förlorat en stad så har man kanske redan spenderat de gulden på den tidigare staden.

Så nu har jag några uppdrag som ligger olösta på listan… antingen anser jag gamemakers ska ta bort de gamla uppdragen eller gör så även gulden nollställs/ fylls på när man e tvungen att börja om från noll med en ny stad
 

DeletedUser3089

Guest
Om du kontrollerar dina byggköer så kommer du se att du kan förkorta byggtiden utan kostnad, detta funkar även efter du startat om efter att ha förlorat din stad så detta uppdrag är inte låst.

Vilka mer uppdrag har du olösta?

Vi har jobbat hårt med att se till att man inte blir låst i sina uppdrag. Det enda uppdrag jag vet just nu som inte fungerar via appen är att döpa om sin stad. Den buggen är rapporterad.
 

DeletedUser

Guest
Det är "snabbare stadsutbuggnad". Minska byggtiden på utbyggnaden…

Det är just nu den ända som e låst..

O när jag går in på bygglistan, så finns det enbart att korta ner byggandet med guld, el, så får man väl köpa gubben, o det vill jag inte.
 
Topp