Nya uppdateringar, framtiden m.m.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2076

Guest
Jag har först och främst en fråga som ställd till Gaffel, kommer det bli uppdateringar med lika stora ändringar som 2.0?
Jag menar det är många som inte är nöjda med 2.0 och gillar den gamla bättre. Men som det ser ut så kommer inte 1.25 tillbaka, så det jag undrar är om det kommer kunna gå att tycka till vid nästa STORA(om det kommer någon) uppdatering.

GP.se har ju en väldigt liten community och inte mycket respekt av INNOGAMES, men vi måste ju ändå få säga vad vi tycker ska ändras och m.m.
Därför startar jag denna tråd som en slags förslags och diskussions tråd för framtid.

Vad kan bli bättre?Vad kan man ändra på?Vad har man gjort för fel?

Lägg gärna förslag!

Jag hoppas att Gaffel kan framföra dom till Tyskarna!

Låt förslagen och diskussionen börja!
 

DeletedUser855

Guest
Det jag mest undrar över är när Innogames ska börja jobba på att göra 2.0 buggfritt?
Det har nu funnits väldigt länge på i alla fall en svensk server men det jobbas mer på att skapa ytterliggare nya buggar genom halloween uppdateringen än att åtgärda dem.
Det blir väldigt tröttsamt i längden måste jag säga...

Så när är tanken att man ska lägga en kraftansträngning på buggfixandet?
 

DeletedUser378

Guest
Ser gärna att folk bidrar med förslag osv till hur vi kan förbättra spelet men ser helst att detta görs i den sektion som är till för just det ändamålet.

Vad gäller uppgraderandet till 2.0 så har vi gjort 3 stycken förundersökningar och 1 officiell undersökning där samtliga visade att en majoritet önskade sig en uppdatering till 2.0 på gamla världar.
Innogames har alltid frågat spelarna vad gäller samtliga stora uppdateringar oavsett spel.
Varken Innogames som bolag eller det svenska grepolis teamet kan tvinga folk att logga in och rösta. Chanserna fanns där att göra sin röst hörd men väldigt få tog den, utan de föredrog att vänta med att säga ifrån tills efter det att uppteringarna genomförts.

Vad gäller att göra 2.0 buggfritt så arbetas med det så gott som dag och natt för att få allting att fungera felfritt. Men som ni säkert förstår så går det inte att få med allting i ett enda stor svep utan vi får ta det i omgångar.
Just nu kommer det nya uppdateringar var och varannan vecka, och med varje sådan kommer det även en uppsjö med buggfixar vilket du ser om du läser igenom patch loggen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp