nya enheter/gudar -till boefst

DeletedUser3448

Guest
Tjena boefst!

Tänkte bara kolla, eftersom det gått en hel del tid sedan det kommer en ny gud/enhet så tänkte jag kolla om det finns i horisonten. Om det finns någon tanke på att fräscha upp och lägga till någon båt/marktrupp/gud.
Skulle vara roligt med något nytt, känns bara som det är hjältar som läggs till.

mvh
jerry
 

DeletedUser3790

Guest
Pffttt, du trrrrooooorrrr.

Inno skiter fullständigt i Gp har du missat det totalt eller?
 

nogold

Active Member
Pffttt, du trrrrooooorrrr.

Inno skiter fullständigt i Gp har du missat det totalt eller?
Det var väl lite orättvist!
Jag tycker att boefst frågat oss vad vi tycker ganska ofta sista tiden och lyssnat på oss. Men alla kan ju naturligtvis inte alltid få som de vill och ibland blir det inte bra iallafall.
Men jag tycker det var ett bra förslag iallafall med en ny gud :)
Sedan får väl inno bry sig om de vill eller inte.
Vi som spelar kan ju bry oss och så länge vi gör det får vi väl ha gp kvar !
 
Senast ändrad:

DeletedUser3790

Guest
Ja det var väldigt bra förslag.

Boefst är en liten fis i rymden för dem, han får inte ens en riktig lön....
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Kan kolla om det är något som planerats.
Kan bekräfta att jag är en fis i rymden för innogames men riktig lön får jag (även om den inte är den största) :)
 

DeletedUser3790

Guest
Skönt att höra att du får något iallfall trodde du arbeta volontärt och enbart fick "in-game" grejer.
 

DeletedUser3790

Guest
Men den skruttiga sidan har ju inte uppdaterats sen 2013 så kanske egentligen ska stå annat, just därför jag har mina tankar kring att Inno inte bryr sig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3790

Guest
Ska vara tvärtom, dem kan leverera kvalité så kan jag börja gulda...
 

DeletedUser3790

Guest
Är som att jag skulle tippat t.ex Harry's när jag har fått en råtta i min hamburgare.
 

docprometheus

Active Member
Kan bekräfta det Nasto(Catch påstår.

Vi i lilla avlånga landet Sverige agerar oftast som bollplank som oftast går i stolpen när vi kommer med önskemål, synpunkter.

Dessa synpunkter lyfts som mest i Tyskland, Frankrike, .com servrar där Inno får som mest massor av intäkter.

Skulle vi svennar genom kollektivt beslut lägga ned den svenska GP.... Förlorar den globala GP ingenting på detta förutom vi försätter våra kära Boefst i ännu mörkare djup. Jag har till exempel föreslagit biremer, bs från ö-uppdrag i tyska servern, skrattsalvorna var rätt tillfredsställande då :)

"Föreslår du någonting som ger Inno intäkter" = Bra!

"Föreslår du något som gynnar oss spelare" = Dåligt!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp