Ny värld?

DeletedUser2556

Guest
Undrar när nästa värld kommer ut? Jag, precis som många andra får mycket tid över, nu när det närmar sig vintern och kallare tider. Jag hoppas att det kommer en ny värld så man kan ge sig in i GP världen på riktigt!
God jul och gott nytt år!
 

DeletedUser2646

Guest
Cirkus en månad :)

SE Innogames brukar hålla sig till 3 månaders mellanrum, i alla fall den senaste tiden.
 

DeletedUser

Guest
Någon ny värld detta året kommer det inte, men vem vet, vi kanske får börja nästa år med en ny värld :)
 

DeletedUser

Guest
tja, den som väntar på något gott... brukar inte ha tålamod
 

DeletedUser3343

Guest
tja, den som väntar på något gott... brukar inte ha tålamod

Hmmm, ska man tolka detta som att det kommer komma en speciell värld? Kanske en snabb? Hmmm, för du sa ju att den som väntar på något gott, inte har något tålamod. Det måste ju bara betyda något! ;)
 

DeletedUser

Guest
serverspeed är inte spikat, så det får vi allt se om, jag har alltid idéer.. men sen gäller det att få dem godkända, vilket inte alltid är lätt, så där vågar jag verkligen inte uttala mig
 

DeletedUser3463

Guest
serverspeed är inte spikat, så det får vi allt se om, jag har alltid idéer.. men sen gäller det att få dem godkända, vilket inte alltid är lätt, så där vågar jag verkligen inte uttala mig

Kommer det komma en ny revoltvärld?
 

DeletedUser2646

Guest
Ganska säker på att det blir Revolt utan moral

Min gissning/förhoppning:

Hastighet 3;
Enhetshastighet 3;
Alliansstorlek 40;
Nybörjarskydd: 2 dagar;
Revolt;
Moral av;
Handla med Guld och Köp direkt aktivt
 

DeletedUser3319

Guest
Ganska säker på att det blir Revolt utan moral

Min gissning/förhoppning:

Hastighet 3;
Enhetshastighet 3;
Alliansstorlek 40;
Nybörjarskydd: 2 dagar;
Revolt;
Moral av;
Handla med Guld och Köp direkt aktivt

Låter som något väldigt angenämt :)
 

DeletedUser2962

Guest
Någon ny värld detta året kommer det inte, men vem vet, vi kanske får börja nästa år med en ny värld :)

Ett nytt år har tagit sin början och alla väntar tålmodigt. Något på gång?
Vet att ni brukar hålla fakta men värt ett försök


serverspeed är inte spikat, så det får vi allt se om, jag har alltid idéer.. men sen gäller det att få dem godkända, vilket inte alltid är lätt, så där vågar jag verkligen inte uttala mig

Du kan inte dela med dig av dina tankar? Skulle vara kul och att kunna vara med å påverka :)
 

DeletedUser

Guest
Jag får tyvärr veta rätt sent när vi får en ny, lite för sent för min smak, då jag har en del pillande att göra:
komma överens ang. inställningar med InnoGames (detta kan ta tid)
Ställa in servern
Testa den, att allt flyter (detta tar lite tid)
Sätta upp forumet

Men mina tankar är en snabb revoltserver utan moral
 

DeletedUser3387

Guest
hm snabb är jag för
smiley_emoticons_smilenew.gif
, men moral gillar jag...
 

DeletedUser3380

Guest
Nej fy, bort med moral. Allt för många gånger man tvingas anfalla en spelare med flera gånger större styrka än vad som normalt ska krävas bara för att staden ligger på en viktig position. Allt för ofta blir denna spelare också deffad av en fiendeallians och med moralen blir det omöjligt att ta den.
 

DeletedUser3387

Guest
Nej fy, bort med moral. Allt för många gånger man tvingas anfalla en spelare med flera gånger större styrka än vad som normalt ska krävas bara för att staden ligger på en viktig position. Allt för ofta blir denna spelare också deffad av en fiendeallians och med moralen blir det omöjligt att ta den.

Går ju ta en annan stad ;)
 
Topp