Ny allians på Zeta!

DeletedUser

Guest
Hallå Zeta!

Som flera av er nog har hört så är det ännu en sammanslagning på gång.
Det är en sammanslagning av de nuvarande allianserna Cosa Nostra och TSE 2.0.
Så småningom kommer kanske sammanslagningen även innefatta alliansen Shadows of Vengeance, om möjlighet ges, men tills vidare kommer alltså bara CN och TSE slå ihop sig och ha förbund och samarbete med SoV.

Vi vill också vara tydliga med att detta är en helt ny allians som bildas och varken Cosa Nostra eller TSE 2.0 tar med sig någon av sina tidigare fiender eller förbund hit. Utan hela den relationsbiten tar vi lite som det kommer.

Vi kanske kör en mer officiell presentation i P&P delen här i forumet senare, men jag ville bara hojta till här lite vad som är på gång, så att ni vet.

Vi har inte bestämt oss helt för ett namn på den nya alliansen, men tills vidare tar jag mig friheten att döpa oss till Bäver-Klanen, tills vi har kommit överens om något annat ;)

Så nu säger Zeta "hejdå" till CN och TSE och "välkomna" till Bäver-Klanen, med hopp om ett levande och skojigt Zeta! :D

Vill också passa på att å Cosa Nostras vägnar tacka Zeta för den här tiden, framförallt allianserna Age of Empires och Kladdig Hest!
Tiden får utvisa under vilka omständigheter vi möts nästa gång.

/CheddarBob
 

DeletedUser378

Guest
Men du osten en sak som jag funderar över. Ni sa lördag... Vad jag ser så är lördagen slut och någon bäverklan finns inte ännu. Håller ni inte tidsschemat?

Men CN ska ha ett stort tack och mängder av beröm för sin tid på Zeta servern. Utan er hade den här servern aldrig sett ut som den gör idag.

Mvh // Den enda som satt dig på plats i en diplomatisk diskussion ;)
 

DeletedUser

Guest
Lördag var ett preliminärt datum ;)
Men vi skulle ha hållit tidsplanen ifall det inte var för ett par sista minuten komplikationer.
Men nu är alliansen uppe och inbjudningar har börjat skickas!

Tackar för de Loth! De där med diplomatisk diskussion tänker jag inte säga emot i då det är helt sant hehe.
 

DeletedUser285

Guest
Tyvärr ni har redan en fiende.. Opeten och han är inte glad...
 

DeletedUser1915

Guest
Undra hur de kommer sig att i varje allians cheddar är med i ledningen går ihop med någon allians eller upplöses? ;)
 

DeletedUser

Guest
Undra hur de kommer sig att i varje allians cheddar är med i ledningen går ihop med någon allians eller upplöses? ;)

Tror ändå att samtliga hestar hellre skulle spela i en allians som den lilla runda leder än att spela i samma allians som dig...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Undra hur de kommer sig att i varje allians cheddar är med i ledningen går ihop med någon allians eller upplöses? ;)

Man kan ju vända på steken också och fråga hur det kommer sig att varje allians jag är med i ledningen i alltid är serverns mest utsatta allians men ändå klarar sig så pass länge?
Förutom Eta då där vi la ner ganska fort, men den alliansen var mest bara en kul grej :)
 
Topp