Nu börjar de bli löjligt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu börjar de bli riktigt löjligt!

Blev det nåt grepo 2,0 eller? Kan vi få ett rakt svar på detta? Innan ex röstningen om bästa online game som vi alla fått NOTIS om????
Varför INNOGAMES?
 

DeletedUser378

Guest
Det hjälper inte att du går in här och skriker på teamet. Vi är här frivilligt allihopa och det är inte vi som styr över informationsflödet eller hur utvecklingen ser ut.
Börjar bli rätt så trött på detta tjat om att det saknas information...
Det finns INGEN information.
 

DeletedUser678

Guest
Om du hade hängt med lite så hade du kanske sätt att gaffel har skrivit i en annan tråd att info ska komma inom några dagar, men det har du kanske inte gjort.

Ta och koppla av några dagar för fan!
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar de bli riktigt löjligt!

Blev det nåt grepo 2,0 eller? Kan vi få ett rakt svar på detta? Innan ex röstningen om bästa online game som vi alla fått NOTIS om????
Varför INNOGAMES?


Jag förstår din frustration, info ska tydligen komma inom kort enligt Gaffel, du kanske har missat den tråd som Gaffel har skrivit i (jag vet att jag gjorde det tills alldeles nyligen). Här är en länk till tråden iaf: http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?p=19815#post19815.

Trevlig läsning!
 

DeletedUser

Guest
Det hjälper inte att du går in här och skriker på teamet. Vi är här frivilligt allihopa och det är inte vi som styr över informationsflödet eller hur utvecklingen ser ut.
Börjar bli rätt så trött på detta tjat om att det saknas information...
Det finns INGEN information.

Alla arbetar med sitt jobb frivilligt i detta land, annars hade det inte hetat arbete utan, slavarbete.

Sen att anställningsformen/villkoren varierar för alla i teamet det tror jag att de flesta förstår.

Tycker du borde visa större förståelse för spelare uttrycker sin frustration på forumet än att bli trött och klaga på tjat, det är trotts allt det svenska teamet som är ansvarigt för svenska GP och agerar budbärare för tyskarna.

Tänk på att vi spelare vått höra (från officiell kanal)...
2.x kommer till de gamla världarna veckan efter zeta
2.x kommer till de gamla världarna några veckor efter zeta
2.x kanske kommer till de gamla världarna
2.x kanske kommer till de gamla världarna fast inte i sin helhet
(2 omröstningar här där ja-sidan vann)
2.x kommer inte till de gamla världarna då ja-sidan inte vann med tillräckligt stor marginal
...och nu senast (för en vecka sen) att det snart kommer ny info. Alltså FINNS det information.

Det är väll klart att en del blir frustrerade efter allt detta?

Having said that...

Gaffel har sagt att det kommer ny info och då det nu är helg kanske vi ska vänta till på måndag innan vi klagar nått mer Tunne, även GP-teamet behöver sin vila under helgen som alla andra människor, eller hur?
 

DeletedUser4

Guest
Tackar för den sista meningen du skrev sakii.

Visar stor förståelse och du/ni förtjänar minst lika mycket tillbaka.

Behöver morgondagen och Måndag på mig att skriva ihop planeringen och informationen, så jag ber om tålamod tills dess. Tackar på förhand.

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.
 

DeletedUser378

Guest
Far be on ursakt for mitt forest inlagg. Ar pa semester och hade pga det missat den nya informationen
 

DeletedUser

Guest
Tackar för den sista meningen du skrev sakii.

Visar stor förståelse och du/ni förtjänar minst lika mycket tillbaka.

Behöver morgondagen och Måndag på mig att skriva ihop planeringen och informationen, så jag ber om tålamod tills dess. Tackar på förhand.

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg.

Vad hände med detta då? Jag har inte sett något nytt.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste väl ändå få visa mitt missnöje om hur hela denna frågan har skötts!

Det var ju t ex tal om att dessa nya hjältevärldar etc skulle komma för säkert ett halvår sen!

Nu har det pågått en omröstning i drygt 2 månader där Ja sidan verkar ha god majoritet!

Så jag få utgå ifrån att informationen som sägs komma om nån dag handlar om Grepo 2.0 implementeringen :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp