Noterad. Massmejl

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När man skickat massmejl skulle det vara bra att ha en funktion för att se om mottagaren har läst mejlet eller inte.

Nu står bara nicket på vänstra sidan, men ingen info ges om det blivit läst.
 

DeletedUser

Guest
Jo, det går att svara på massmail.

Jag har också saknat den funktionen som smockz tog upp :p
 

DeletedUser

Guest
Kan man inte göra så att man måste svara på massmailen då? Skulle nog vara lite enklare och sen konfirmerar dem att dom har läst?
 

DeletedUser

Guest
Kan man inte göra så att man måste svara på massmailen då? Skulle nog vara lite enklare och sen konfirmerar dem att dom har läst?

Skulle bli väldigt mycket mera mail till den so mas skickade det då.
tycker inte att det var en sån bra ide. tänk om du har 100 personer i din allians.

Det enda som skulle vara bra är att det är som på vanliga mailen att man ser om dem har läst eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Vi får väl hoppas på att moderatorerna uppdaterar detta till v. 1.7 :D
 

DeletedUser

Guest
Visst, jag gå med att förslaget tas upp men det blir väldigt många extra PM som ska visas i Inbox och skickat (vilket i värsta fall kan göra servern segare, om det inte finns en spärr för hur många meddelanden man kan ha vill säga.).
Det inom parangtesen är jag väldigt osäker på men, men. :p

I en allians med över 200 spelare så blir inte funktionen speciellt användbar heller pga att det är så många spelare som får PMet. Då blir den ju snarare jobbig. ^^'
 

DeletedUser

Guest
Det skulle inte bli mer meddelande som visades i inboxen än vad det är nu.

Som det ser ut nu när man har skrivit ett massmail är bra, bara ni skulle kunna lägga till ett litet kuvert (i de röda ringarna på bilen) så att man ser om det har öppnats eller ej. ;) Det funkar ju på TW, så varför skulle det inte funka här.

http://i45.tinypic.com/261du9s.png
 

DeletedUser4

Guest
Bumpa inte förslag är ni snälla....

Jag läser alla förslag. Noterat tills vidare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp